رییس کل دادگستری استان گیلان

زیر ساخت های لازم جهت توسعه و رفاه مردم گیلان فراهم نشده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان این نکته که قوه قضاییه در بحث توسعه استان می تواند نقش آفرینی کند افزود متاسفانه استان گیلان دومین استان کشور از لحاظ بیکاری است و این مسئله امروز قابل حس و لمس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی  دادگستری کل استان گیلان, احمد سیاوش پور ،شورای قضایی استان را فضایی برای هم فکری بهتر دانست و از همه متولیان دستگاه های قضایی استان خواستند تا با محوریت قانون مداری سایر دستگاه های اجرایی را یاری کنند.

siawash-سیاوش پور.png شورای قضایی استان گیلان به ریاست احمد سیاوش پوررییس کل دادگستری گیلان در اداره کل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تشکیل جلسه داد.

در این نشست احمد سیاوش پورضمن تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولی العصر(عج) و در پیش بودن ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود همگان باید شاکر خداوند متعال جهت توفیق اطاعت از ائمه اطهار باشیم.وی خدمت کردن به مخلوقات و بندگان خدارا بهترین سعادت برای تمام کسانی که در دستگاه قضا خدمت می کنند دانست.

رییس شورای قضایی استان خواستار تلاش بیشتر جهت بالفعل در آمدن تمام ظرفیت های استان شد و ادامه داد با وجود تمام این ظرفیتها آنچه استحقاق این مردم فهیم است تا به امروز محقق نگشته ، بطوریکه زیر ساخت های لازم جهت توسعه و رفاه انجام نشده است.

وی استان گیلان را از نظر پتانسیل های موجود مانند دریا ، جنگل ، توریست ، گمرک ، بندر و از همه مهمتر تاریخ فرهنگی و اجتماعی غنی قابل قیاس با سایر استان های کشورندانست و افزود امروز لازم است دستگاه قضایی تمام تلاش خود را در به حرکت در آوردن دستگاه های دیگرانجام دهد.

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان این نکته که قوه قضاییه در بحث توسعه استان می تواند نقش آفرینی کند افزود متاسفانه استان گیلان دومین استان کشور از لحاظ بیکاری است و این مسئله امروز قابل حس و لمس است.

سیاوش پور با بیان این نکته که مردم از قوه قضاییه توقع دیگری دارند افزود ،هرگونه ضعف در یک منطقه استان ، نقطه ضعفی برای تمام استان دانست و تاکید کرد، امروز همه باید برای توسعه استان گام بردارند .

وی شورای قضایی استان را فضایی برای هم فکری بهتر دانست و از همه دستگاه های قضایی استان خواستند تا با محوریت قانون مداری سایر دستگاه های اجرایی را یاری کنند.

در این نشست غفاریان طوسی مدیرکل زندان های گیلان گزارشی از وضعیت زندانهای استان و پروژهای در دست اقدام آن اداره کل ارائه نمود، سپس مفیدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز در خصوص پاسخگویی به استعلامات ثبتی توضیحاتی را ارائه داد.

Share