زن انتحاری درخیابان‌های بیروت!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در فضای نگرانی از ادامه زنجیره ترورها و انفجارها در لبنان، یک هنرمند زن لبنانی تصمیم گرفت با شیوه ای ابتکاری اعتراض خود را به این اقدام غیر انسانی به نمایش بگذارد. “ریما نجدی” هنرمند زن لبنانی با هدف محکوم کردن اقدامات تروریستی، یک کمربندی مقوایی به شکل کمربندهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در فضای نگرانی از ادامه زنجیره ترورها و انفجارها در لبنان، یک هنرمند زن لبنانی تصمیم گرفت با شیوه ای ابتکاری اعتراض خود را به این اقدام غیر انسانی به نمایش بگذارد.

“ریما نجدی” هنرمند زن لبنانی با هدف محکوم کردن اقدامات تروریستی، یک کمربندی مقوایی به شکل کمربندهای انفجاری تروریست ها به خود بسته و در مناطق مختلف بیروت حضور پیدا می کند. بسیاری از مردم کوچه و بازار، با دیدن وی خواهان عکس گرفتن با او شده اند.

زن انتحاری در خیابان‌های بیروت جولان می‌دهد!

نجدی، با انتشار مطلبی درباره این اقدام در صفحه شخصی اش در پایگاه اجتماعی فیس بوک، نام این اقدام خود را “بانو بمب، پروژه تی ان تی، اعتراض مردمی، یک دینامیت سیار در خیابان های بیروت” نامیده است.

وی در این اقدام، با پوشیدن یک لباس مشکی، کمربندی مقوایی به شکل دینامیت را دور کمر خود بسته و با رفتن به مناطق مختلف بیروت از جمله “خیابان الحمرا”، “عین المریسه”، “مرکز بیروت”، “الجمیزه”، “الاشرفیه” و”رأس النبع”، نگرانی شهروندان لبنانی از وقوع احتمالی حملات انتحاری در مناطق مختلف آن کشور را به نمایش گذاشته است./العالم

Share