رونمایی از کتاب فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن در آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور جمع کثیری از فرهیختگان و اهالی علم و ادب شهرستان آستارا,از فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن اثر اسدالله عبداللهیان رونمایی شد. آیین رونمایی از کتاب فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن اثر اسدالله […]

ketabبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور جمع کثیری از فرهیختگان و اهالی علم و ادب شهرستان آستارا,از فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن اثر اسدالله عبداللهیان رونمایی شد.

آیین رونمایی از کتاب فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن اثر اسدالله عبداللهیان با حضور جمع کثیری از فرهیختگان و اهالی علم و ادب و اعضای شورای اسلامی شهرستان آستارا در کتابخانه عمومی شهید داوود نشاطی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، قاسم خسروی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا ضمن خیر مقدم به حضار در سخنانی اهمیت مقوله مطالعه را تشریح و از نهادینه شدن سنت کتابخوانی در جامعه به عنوان اصل مهم و تاثیرگذار در مناسبات اجتماعی افراد یاد کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا یادآور شد مردم شهرستان آستارا از دیرباز دوستدار علم و فرهنگ و ادب بوده و این شهرستان در برهه هایی از تاریخ ایران زمین به عنوان مهد علم و تمدن بوده است.

خسروی همچنین در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های شهرستان در بخشهای مختلف کتابخانه های عمومی را نبض حیاتی هر جامعه دانست خواستار حمایت همه جانبه از کتابخانه های عمومی شد.

در ادامه این مراسم ، اسدالله عبداللهیان مولف کتاب فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن ضمن سخنانی در خصوص کتابهای تالیفی خود در سالیان مختلف بویژه موضوع کتاب مورد رونمایی برای مدعوین بیان داشت.

در پایان این مراسم به پاس خدمات ارزنده فرهنگی اسدالله عبداللهیان از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا لوح تقدیر به وی اهدا شد.

گفتنی است، اسدالله عبداللهیان متول ۱۳۰۳ دبیر بازنشسته و صاحب تالیفات مختلف از جمله حضرت سلیمان (ع) در مثنوی معنوی،زیارت کعبه آمال مسلمین،خلفای راشدین وحضرت هود(ع)در مثنوی معنوی و… می باشد.

 

Share