رهبری املشی:رودسر از لحاظ توسعه، عقب ماندگی زیادی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاˈمحمد مهدی رهبری املشیˈ عصر یکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی رودسر اظهار کرد: این شهر از لحاظ توسعه، عقب ماندگی زیادی دارد و باید همه تلاش کنیم این عقب ماندگی ها جبران شود. وی با اشاره به اینکه در این شهر بازار تجارت چرخش مطلوبی ندارد، افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاˈمحمد مهدی رهبری املشیˈ عصر یکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی رودسر اظهار کرد: این شهر از لحاظ توسعه، عقب ماندگی زیادی دارد و باید همه تلاش کنیم این عقب ماندگی ها جبران شود.

RAHBARIوی با اشاره به اینکه در این شهر بازار تجارت چرخش مطلوبی ندارد، افزود: تدوین طرح های جدید برای توسعه و درآمدزایی، زمینه را برای توسعه پایدار فراهم می کند.

وی تاکید کرد: شورا و شهرداری با همدلی و همفکری می توانند فضای نشاط و شادابی را در مردم این شهر احیا و زنده کنند.

رهبری املشی بیان کرد: خوشبختانه این فضا و بستر در منطقه فراهم شده و امیدوارم این روند کمک کند تا شهر رودسر به جایگاه واقعی خود از لحاظ توسعه برسد.

شهردار رودسر هم در این نشست با بیان اینکه بودجه مصوب امسال شهرداری رودسر بیش از ۸۰ میلیارد ریال است، گفت: از این میزان تاکنون بیش از ۶۰ درصد تامین و محقق شده است.

خداداد قنبرزاده در ادامه بر ضرورت ساماندهی و تجمیع کارگاه های مزاحم در این شهر تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر، شهرداری تسهیلات لازم را در اختیار این کارگاه ها قرار می دهد.

شهردار رودسر همچنین از اخذ مجوز برای لایروبی و پاکسازی رودخانه چافجیر تا میان پشته به طول حدود شش کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت شهرداری و آب منطقه ای گیلان اجرا می شود.

وی مدت زمان اجرای این طرح را یک ماهه اعلام کرد.

قنبرزاده همچنین به مجموعه فعالیت ها و کارکردهای شورا و شهرداری طی سه ماهه گذشته اشاره و از جمله آنها را تحقق طرح هایی همچون استخر شنا بانوان رودسر، ساماندهی بازار ماهی فروشان، ساماندهی جایگاه سی ان جی، رفع مشکلات کارخانه بازیافت زباله، پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری و نیز احیا و ساماندهی پارک شادی رودسر اعلام کرد.

ˈاسماعیل صفریˈ رییس شورای اسلامی شهر رودسر هم در این نشست با بیان اینکه توقعات و انتظارات از شورا و شهرداری حق شهروندان است، گفت: باید تلاش کنیم بتدریج به نیازمندی ها و خواسته های مردم جامه عمل پوشانده شود.

وی به موانع و محدودیت ها در روند توسعه شهر اشاره و بیان کرد: وجود برخی موانع و محدودیت ها در این شهر، باعث شده تا روند ساخت و ساز کاهش یابد که باید تلاش کنیم این مشکلات را به نحو شایسته بر طرف کنیم./ایرنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share