استاندار گيلان در نشست بررسي طرح هاي توسعه اي شهر رشت

رشت نسبت به مراکز دیگر استان ها مظلوم واقع شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست بررسی طرح های توسعه ای شهر رشت اظهار داشت:حق مردم رشت بیش تر از اقدامات صورت گرفته است و مدیران باید با تمام توان در جهت توسعه و تعالی و برآوردن مطالبات به حق مردم تلاش کنند تا انشاء ا… رشت را به جایگاه واقعی اش برسانیم

rasht-naja453به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست بررسی طرح های توسعه ای شهر رشت با بیان اینکه این شهر به رغم تمام فعالیت های صورت گرفته در گذشته ، نسبت به مراکز دیگر استان ها مظلوم واقع شده است تصریح کرد : حق مردم رشت بیش تر از اقدامات صورت گرفته است و مدیران باید با تمام توان در جهت توسعه و تعالی و برآوردن مطالبات به حق مردم تلاش کنند تا انشاء ا… رشت را به جایگاه واقعی اش برسانیم .

دکتر نجفی با بیان اینکه مسئولین باید از فرصت خدمت گذاری به مردم که برایشان فراهم گردیده باتمام توان بهره ببرند افزود : شورای اسلامی وشهرداری رشت با کمک دستگاه های اجرایی با جدیت ودلسوزی و همدلی در جهت ساخت شهری زیبا تلاش کنند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر” ما می توانیم ” اظهار داشت : گیلان و رشت از ظرفیت بالایی در بخش های مختلف برخوردار است و ما می توانیم با بهره گیری از این استعدادها در جهت شکوفایی استان گام برداریم.

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز رشت هم اکنون ۳متر و۵۰ سانتیمتر است گفت : درصورتیکه پارک هفت هکتاری چمارسرا و پارک ۴۵۰هکتاری گردشگری لاکان در اختیار شهرداری قرار گیرد میتوانیم سرانه فضای سبز رشت رابه ۱۰ متر برسانیم .

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share