راه‌اندازی نهضت آسفالت در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه‌اندازی نهضت آسفالت برای برطرف شدن چاله‌های این شهر در سال ۹۳ خبر داد. رضا جمشیدی‌چناری راه‌اندازی نهضت آسفالت را یکی از برنامه‌های مهم شورای اسلامی این شهر ذکر کرد. وی با بیان اینکه برطرف شدن چاله ‌و چوله‌های شهر رشت نیازمند همکاری تمام […]

jamshidiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه‌اندازی نهضت آسفالت برای برطرف شدن چاله‌های این شهر در سال ۹۳ خبر داد.

رضا جمشیدی‌چناری راه‌اندازی نهضت آسفالت را یکی از برنامه‌های مهم شورای اسلامی این شهر ذکر کرد.

وی با بیان اینکه برطرف شدن چاله ‌و چوله‌های شهر رشت نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه است، اظهار کرد: با راه‌اندازی نهضت آسفالت امیدواریم در سال ۹۳ کسی در سطح شهر رشت چاله و چوله نبیند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فعالیت دو کارخانه آسفالت در رشت تصریح کرد: با وجود فعالیت این دو کارخانه اما اجرای آسفالت بسیار ضعیف است.

وی وضعیت کار در آسفالت را بسیار نامناسب خواند و یادآور شد: بخش مهمی از اشکالات در این زمینه در آینده برطرف می‌شود.

جمشیدی‌چناری، بزرگ‌ترین اشکال در رشت را نبود مدیریت یکپارچه دانست و یادآور شد: فعالیت‌ها در این راستا بیشتر در جهت عکس است و برای توسعه رشت نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از طراحی سایت شورای این شهر خبر داد و یادآور شد: تمام تذکرات و مصوبات شورا به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

وی از آماده شدن پیش‌نویس قرارداد تفاهمنامه با صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پیش‌نویس همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان آماده امضا شده است./فارس

Share