دیدار مردمی رییس کل دادگستری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاو به نقل از روابط عمومی  دادگستری کل استان گیلان ،دیدار مردمی رییس کل دادگستری گیلان در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد. در این نشست صمیمانه به مشکلات و خواسته های مردم که شامل اعاده دادرسی ، اعتراض به اطاله دادرسی و تقاضای تسریع در رسیدگی ، ارشاد […]

dadgostar-mardomiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاو به نقل از روابط عمومی  دادگستری کل استان گیلان ،دیدار مردمی رییس کل دادگستری گیلان در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد.
در این نشست صمیمانه به مشکلات و خواسته های مردم که شامل اعاده دادرسی ، اعتراض به اطاله دادرسی و تقاضای تسریع در رسیدگی ، ارشاد قضایی و ارائه طریق برسی ، رسیدگی و دستورات مقتضی صادر گردید.

در این دیدار پرونده ۹۸ نفر از مراجعه کنندگان بررسی و دستور رسیدگی صادر شد. این دیدارکه با حضور آقایان احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان مجید الهیان قائم مقام ، اسماعیل فلاح پناه معاون قضایی درامور شورا های حل و اختلاف ، احمد رضا امین ناصری معاون قضایی در تجدیدنظر، مصطفی وهابی معاون قضایی و جعفر کاملی معاون قضایی در امور مرتبط به ماده ۱۸ ، دادگستری کل استان ، همراه بود به مشکلات و خواسته های مردم که شامل ، اعاده دادرسی ، اعتراض به اطاله دادرسی و تقاضای تسریع در رسیدگی ، ارشاد قضایی و ارائه طریق ، بررسی و دستورات مقتضی صادر گردید.

به اطلاع مردم شریف گیلان می رساند جهت دیدار با رییس کل دادگستری استان و تعین وقت میتوانند همه روزه و در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۸۳۸۶۰۴_۰۱۳۱ تماس حاصل نمایند.

Share