دیدار استاندار و مجمع نمایندگان گیلان با رئیس جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان و مجمع نمایندگان صبح فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند. دکتر نجفی گفت : در این نشست در مورد مهمترین مسائل استان گیلان در حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی بحث تبادل و نظر و تصمیم گیری می شود . نماینده ی عالی دولت در […]

rohaniبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان و مجمع نمایندگان صبح فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند.

دکتر نجفی گفت : در این نشست در مورد مهمترین مسائل استان گیلان در حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی بحث تبادل و نظر و تصمیم گیری می شود .

نماینده ی عالی دولت در گیلان با تشکر از رئیس جمهور برای برگزاری این نشست گفت : جلسات مشترک رئیس جمهور با مجمع نمایندگان نقش تأثیرگذاری برگشایش مشکلات دیرینه استان می تواند داشته باشد .

همچنین  مجید انصاری درباره دیدارهای هفتگی رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری مشترک دولت و مجلس همواره در دولت یازدهم مورد تاکید قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت همواره سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ نگهداشته و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.

انصاری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استانهایی که تاکنون با رئیس جمهور دیدار داشته اند، از این دیدارها رضایت داشته اند.

Share