محمدباقر نوبخت در پره سر تالش:

دولت تدبیر و امید نیازمند یاری اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی دولت گفت: دولت تدبیر و امید نیازمند یاری اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در سایه وحدت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمدباقر نوبخت  در مراسم جشن بزرگ وحدت در مسجد «حاج‌آقا شرفی» پره‌سر این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: اسلام برای سعادت انسان بوده و آموزه‌های بزرگ اسلام در قرآن برای پیروی از این کتاب آسمانی است.nobakht1

سخنگوی دولت با بیان اینکه قرآن بهترین الگو است، افزود: حجت‌الاسلام شرفی امام جمعه اهل سنت آنچه که گفت نه تنها خواسته برادران اهل سنت بود بلکه خواست تمام پیروان پیامبر و رهبری و دولت است.

*اسلام نیازمند وحدت شیعه و سنی است

وی با بیان اینکه برای اسلام عزیز نیازمند وحدت شیعه و سنی و مودت هستیم، تصریح کرد: اگر طالب رشد و تعالی پیامبر هستیم باید وحدت حفظ شود.

نوبخت افزود: امروز در چارچوب مرزهای شناخته شده ایران عزیز برای دفاع از منافع و سربلندی و رشد و توسعه و پیشرفت راهی جز وحدت نیست.

وی با اشاره به اینکه با اتحاد و محبت این ودیعه را به نسل‌های دیگر منتقل کنیم، گفت: هر عاملی که موجب تبعیض شود محکوم بوده و تأکید ما اتحاد و وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است.

*دولت تدبیر و امید نیازمند یاری اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یادآور شد: همه در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه آفریدند و انتصاب بنده به عنوان خدمتگزار مردم در جایگاه معاونت ریاست جمهوری و سخنگوی دولت تدبیر و امید است.

وی خاطرنشان کرد: دستم را برای یاری دولت به سوی اصولگرایان و اصلاح‌‌طلبان دراز می‌کنم و درخواست یاری دارم.

*دولت روحانی تبعیض را قبول ندارد

نوبخت با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تبعیض را قبول ندارد، یادآور شد: دولت ادیان دیگر را قبول دارد و محترم می‌شمارد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه هیچ تبعیضی به جز شایستگی نخواهد بود، اظهار کرد: انتظار می‌رود استاندار گیلان اجازه ندهد در هیچ شرایطی تبعیض در این استان ایجاد شود و باید پیگیر مشکلات باشد.

وی اضافه کرد: برادران سنی با هم‌زیستی در کنار اهل تشیع زندگی می‌کنند و برای انقلاب شهید دادند و نباید احساس اقلیت کنند.

نوبخت برطرف شدن معضلات و مشکلات در تمام نقاط استان را در سایه تحقق وحدت بین برادران اهل سنت و شیعه ذکر کرد.

وی با تصریح بر اینکه دولت تدبیر و امید هیچ نگاه تبعیضی قایل نیست، خاطرنشان کرد: همه باید در کنار یکدیگر بوده و اتحاد و انسجام برای خدمت به مردم باشد.

سخنگوی دولت برطرف شدن بیکاری گیلان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر مدیر عامل کارخانه چوکا قول دهد ۳۰۰ میلیارد تومان بدهیم برای ۲ هزار نفر گیلانی اشتغال ایجاد می‌کند من نیز قول می‌دهم کار را پیگیری کنم.

سخنگوی دولت یادآور شد: ما که منتقد دولت قبل بودیم به عنوان مسئول برنامه و بودجه باید سر موعد پول را بدهیم و سعی کنیم لبخند رضایت را بر لبان رهبری و مردم ببینیم./فاس

Share