روز گذشته شرور سابقه‌دار رشت دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در رشت خبر داد. سرهنگ «مهرداد مهرگان» در تشریح این خبر گفت: فردی سابقه‌دار معروف به (ر.گ) در سطح شهرستان رشت که پس از انجام زورگیری و چاقوکشی و … خود را از دید مأموران مخفی می‌کرد، مأموران توانستند […]

borna ghasemi (14 of 15)-1به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در رشت خبر داد.
سرهنگ «مهرداد مهرگان» در تشریح این خبر گفت: فردی سابقه‌دار معروف به (ر.گ) در سطح شهرستان رشت که پس از انجام زورگیری و چاقوکشی و … خود را از دید مأموران مخفی می‌کرد، مأموران توانستند به مخفیگاهش دست یافته و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

وی با اعلام اینکه این فرد در موقع دستگیری با در دست داشتن یک میله‌ی آهنی، قصد درگیری با مأموران را داشته است، گفت: اقدام عملیاتی و ضربتی پلیس، مانع از هرگونه تهاجم وی شده و در نتیجه بدون کوچکترین خسارتی دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از مردم استان گیلان خواست در صورت مشاهده این قبیل افراد، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ایسنا

Share