قدیری‌ ابیانه در لنگرود :

در فتنه ۸۸ دشمن به دنبال کسانی رفت که مسئولیت داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه جرم فتنه‌گران سال ۸۸ بزرگتر از جرم فتنه‌گران نوژه است، گفت: هدف فتنه‌گران این بوده که به قدرت و ثروت برسند و هدف دشمن ضربه زدن به ولایت مطلقه فقیه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسن قدیری‌ابیانه عصر امروز به مناسبت حماسه ۸ دی مردم گیلان با بیان اینکه مشکلات ما با رابطه با آمریکا حل نمی‌شود، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی آمریکا رابطه داشتیم و مشکلات وجود داشت.

ghadiri - abianeh

وی با بیان اینکه تمام زمان‌ها آمریکا برای رسیدن به اهداف خود دست به انجام هر کاری می‌زند، گفت: دشمن بعد از اینکه نتوانست در جنگ کاری انجام دهد به این نتیجه رسید که باید از داخل کشور وارد شوند و از انقلاب مخملی استفاده کردند.

کارشناس عالی سیاست خارجی افزود: دشمن به این فکر افتاد که مهم نیست چه کسی به استخدام آنان درآید تا هدفشان را اجرا کنند.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: دشمن به دنبال کسانی رفت که مسئولیت داشتند و بر روی آن گزینه‌ها کار کرد و یکی از آن افراد که مورد طمع دشمن قرار گرفت موسوی بود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه موسوی در تبلیغات خود، خود را ولایت‌مدار نشان داد و حتی در مناظره‌ها به احمدی‌نژاد متذکر شد که چرا به قانون تمکین نمی‌کند ولی در اواخر خود موسوی دچار بی‌قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه ما معتقد هستیم دچار توهم نشده بود بلکه نتیجه انتخابات را قبول نداشت تاکید کرد: موسوی در اصل مخالف نتیجه انتخابات بود و این از برنامه‌های دشمن بود.

کارشناس عالی سیاست خارجی با اشاره به اینکه آنچه در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد این بود که یک اقلیت سعی داشتند نظر خود را بر روی اکثریت اعلام کنند بیان کرد: این اقلیت واقف بودند که ۱۱ میلیون قابل تقلب کردن نیست.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد:‌ کسانی که این تقلب را اعلام کردند با برنامه‌ریزی و هماهنگی دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه اقلیت مدعی تقلب خبر داشتند که تقلب نشده و با این کار خودشان را به بیگانه فروختند، اظهار کرد: روزی دلیل این کار مشخص خواهد شد.

کارشناس عالی سیاست خارجی تصریح کرد: فتنه‌گران هیچ حرمتی برای عاشورا قائل نشده و اهداف دشمن را در کشور به اجرا درآوردند.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه فتنه‌گران عامل تشدید تحریم‌ها شدند، اظهار کرد: آنها به دشمن امیدواری دادند که می‌شود به کشور از داخل ضربه وارد کرد.

وی فتنه ۸۸ توطئه بزرگ دشمن نامید و خاطرنشان کرد: هدف این حادثه ضربه به جمهوری اسلامی، اصل نظام و ولایت فقیه بود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: اگر آنان در سال ۸۸ مثل انتخابات ۹۲ که اصولگرایان به روحانی تبریک گفتند عمل می‌کردند این تحریم‌ها را نداشتیم.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه جرم فتنه‌گران سال ۸۸ بزرگتر از جرم فتنه‌گران نوژه است، تصریح کرد: هدف فتنه‌گران این بود که به قدرت و ثروت برسند و هدف دشمن ضربه زدن به ولایت مطلقه فقیه بود.

وی هدف دشمن را اشغال و تجزیه ایران دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال این بود که بتواند بر نفت ایران و منابع زیرزمینی آن دست یابد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: دشمن همواره در سال‌های مختلف برای دستیابی به منافع نفتی به کشورهای نفت‌خیز حمله می‌کند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه دولت اکنون در حال تغییر مدیران است، تصریح کرد: امید است مدیرانی انتخاب شوند که از مدافعان نظام و رهبری باشند./تسنیم

Share