درخواست بازپرس از مردم

در صورت شناسایی این شخص با ۱۱۰ تماس بگیرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا براساس اطلاعات موجود در پرونده‌‌، دزد فراری ابتدا به لاهیجان در استان گیلان رفته و اقدام به سرقت کیف حاوی دسته‌چک‌های مردی به نام رمضان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دزد حرفه‌ای پس از فرار از زندان سناریوی کلاهبرداری‌های سریالی را طراحی کرد.

این مرد که عباس نام دارد و ۳۲ ساله است روز ۹ مهر سال جاری هنگاهی که به اتهام سرقت بازداشت شده بود در راه انتقال به دادگاه توانست با فریب ماموران همراهش از دست آنان فرار کند.

کلاهبردار فراری براساس اطلاعات موجود در پرونده‌‌، دزد فراری ابتدا به لاهیجان در استان گیلان رفته و اقدام به سرقت کیف حاوی دسته‌چک‌های مردی به نام رمضان کرد.

رمضان در دادسرای لاهیجان به طرح شکایت پرداخت و مشخص شد دسته‌چک‌های سرقتی از بانک‌های ملی، ملت و قرض‌الحسنه مهر ایران صادر شده بود.

زندانی فراری در نخستین اقدام ، یک زانتیا به ارزش ۳۱ میلیون تومان خرید و در سند، آن را به نام برادرزنش که علی نام دارد زد که وی از سوی دادسرای کرج به خاطر مشارکت در قتل در زندان تنکابن به سر می‌برد.

زندانی فراری در دومین اقدام به کلاهبرداری، با مراجعه به فروشگاه موبایل در تنکابن اقدام به خرید چند گوشی گرانقیمت کرده و در ازای پول آن چک سرقتی صادر کرده است.

براساس شکایتی که مرد موبایل فروش در دادسرای عمومی و انقلاب این شهر ارائه کرده، مرد کلاهبردار در حالی که لباس شیکی بر تن داشته وارد فروشگاه شده و با چرب زبانی خود را یک بازاری جا زده است، سپس گوشی‌ها را خریده و کارت عابربانک خود را در اختیار صاحب فروشگاه قرار داده تا پول گوشی‌ها را از کارت به حساب خود واریز کند اما کارت به کارت انجام نشده، بنا بر این مرد کلاهبردار چکی به ارزش قیمت گوشی‌ها برای روز بعد برای صاحب فروشگاه کشیده است.

صاحب موبایل فروشی در این باره می‌گوید: وی آنقدر خوب حرف می‌زد که حتی برای لحظه‌ای احساس نکردم که ممکن است کلاهبردار باشد. چک را که به بانک بردم، اعلام کردند چک سرقتی بوده و موجودی نیز ندارد.

با شماره تلفنی که داده بود تماس گرفتم که خاموش بود. بنابراعلام بازپرس دادسرای تنکابن، زندانی فراری در اقدام دیگری به زادگاه خود ساری رفته و در آنجا به بهانه خرید لاستیک و چراغ‌های زنون ۴ میلیون تومان کلاهبرداری کرده و در ازای آن نیز چک سرقتی داده است.

بنابر این گزارش، از آنجایی که عباس در چند شهر دیگر استان مازندران و استان‌های همجوار کلاهبرداری‌های مشابهی را انجام داده است، بازپرس با تقاضای انتشار عکس از کسانی که اطلاعاتی در زمینه مخفیگاه زندانی فراری دارند خواست با پلیس ۱۱۰ یا شعبه اول دادسرای تنکابن تماس بگیرند./روزنامه ایران

 

Share