در سانس طلایی استخر،برای سیاسیون چگونه می گذرد؟ + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در حالی که با حضور دوباره قالیباف در راس شهرداری تهران برنامه ریزی یاران وی برای مجلس دهم آغاز شده است خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که مدتی است برخی مدیران ارشد شهرداری در یکی از استخرهای مشهور تهران برای هماهنگی های بیشتر گرد هم می آیند . قالیباف که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در حالی که با حضور دوباره قالیباف در راس شهرداری تهران برنامه ریزی یاران وی برای مجلس دهم آغاز شده است خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که مدتی است برخی مدیران ارشد شهرداری در یکی از استخرهای مشهور تهران برای هماهنگی های بیشتر گرد هم می آیند .

11799_684

قالیباف که پس از دومین شکست سنگین در انتخابات ریاست جمهوری در محافل عمومی و خصوصی ناراحتی خود را از تیم نزدیک به خود اعلام کرده بود به رغم تلاش بسیار نتوانسته تا کنون اعضای حلقه متنفذ اطرافش را از مدیریت های شهرداری حذف یا جابه جا کند با اینحال ظاهرا یاران قالیباف برای همسویی بیشتر و هماهنگی بین خود گردهم آیی های خصوصی همچون حضور در استخر را برگزیده اند تا بتوانند در مواردی همچون مجلس شورای اسلامی تاثیرگذار باشند .

بنا بر این گزارش مدتی است سانس ویژه استخر شهدای نیاوران واقع در پارک نیاوران در ساعت ۷ تا ۹ صبح جمعه ها به صورت اختصاصی برای مدیران ارشد شهرداری و مهمانان آن ها قرق شده است و مردم عادی حق ندارند در این سانس از امکانات این استخر عمومی استفاده کنند . در این سانس طلایی ظاهرا مدیران برجسته شهرداری با دعوت از مهمانان خود ضمن تفریح و شنا در حاشیه به بحث های روز شهرداری و مسائل سیاسی می پردازند . در همین خصوص روز گذشته خبرنگار تدبیر۲۴ حاضر در محل این استخر در پایان ساعت ۹ چهره هایی همچون ایازی معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری تهران، عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، چمران رئیس شورای عالی استان ها و برخی مدیران کل و شهرداران مناطق را رویت کرد . همچنین مدیران شهرداری روز گذشته در این سانس سیاسی استخر نیاوران مهمان ویژه ای را دعوت و از وی پذیرایی کردند . موسوی لاری وزیر کشور دوران اصلاحات دیروز در جمع یاران قالیباف حضور یافته بود اما معلوم نبود چه صحبت هایی بین این دو تیم رد و بدل شده است .

پیگیری های بیشتر نشان می دهد که گردهم آیی سیاسی صبح های جمعه به محوریت ایازی برگزار می شود و مهمانان نیز با نظر وی دعوت می شوند . در این شنای تفریحی – سیاسی برخی دستور کار های شهرداری بررسی شده و برخی شهرداران سابق مناطق ظاهرا  برای گرفتن پست های جدید سری به این استخر می زنند . همچنین شنیده شده برخی پیگیری ها برای حضور منسجم تیم قالیباف در مجلس دهم نیز در این استخر تصمیم گیری می شود .

گفتنی است پیش از این در مجموعه هایی مانند باشگاه انقلاب و استخر شقایق نیز سانس های ویژه ای با حضور سیاسیون تشکیل می شده است و استخر نیاوران که وابسته به شهرداری تهران نیز هست سومین استخر سیاسی تهران محسوب می شود ./تدبیر ۲۴

Share