داماش گیلان برای بازی با استقلال، عازم تهران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ˈعلی احمدی سراوانیˈ اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه داماش و وجود برخی تنگناها برای تهیه بلیت عزیمت به تهران، در نامه ای به سازمان لیگ مشکلات را مطرح کردیم. وی ادامه داد: با مساعدت محمدرضا تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و پرداخت مبلغی پول به باشگاه، […]

Damash - Traxtor  (36)به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ˈعلی احمدی سراوانیˈ اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه داماش و وجود برخی تنگناها برای تهیه بلیت عزیمت به تهران، در نامه ای به سازمان لیگ مشکلات را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: با مساعدت محمدرضا تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و پرداخت مبلغی پول به باشگاه، تیم داماش برای رویارویی با استقلال، عازم پایتخت شده است.

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان افزود: شب گذشته نیز امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه با بازیکنان جلسه ای داشت و در این نشست، بازیکنان خواسته های خود را مطرح کردند و خواستار رفع مشکلاتشان شدند.

احمدی سراوانی ابراز امیدواری کرد که با اهتمام مسوولان استان، باشگاه داماش گیلان از وضعیت بحرانی خارج شود و بتواند با رفع مشکلات مالی، در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

تیم های فوتبال داماش گیلان و استقلال تهران، عصر سه شنبه هفته جاری در هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند. /ایرنا

Share