انتقاد مهدوی از داماش و اسکوچیچ از زمین انزلی

داماش را تعطیل کنند بهتر است/زمین انزلی به درد گاوبازی می‌خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل پرسپولیس تهران در انزلی اعتراض هایی داشت و مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان هم گفت: با شرایطی که باشگاه دارد بهتر است که این تیم را تعطیل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با شرایطی که باشگاه دارد بهتر است که این تیم را تعطیل کنند.

th

محمدرضا مهدوی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال گفت: بازی بدی نبود، استقلال با استفاده از تجربه‌اش گلزنی کرد و پیروز شد.
وی در مورد مشکلات باشگاه داماش گیلان گفت: بهتر است که در مورد این مسائل صحبت نکنیم از بس که این حرف‌ها را زدیم خسته شدیم. بازیکنان قرار است دیگر تمرین نکنند تا به مشکلات بازیکنان و باشگاه رسیدگی شود. نمی‌خواستیم در این بازی هم بازی کنیم که عابدینی با ما جلسه گذاشت و صحبت کرد. قرار  است مشکلات حل شود البته ۳ سال است که قرار است این اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: دو ماه و نیم پیش طلب ۳ فصل قبل را گرفتیم، ۴۰ درصد از فصل گذشته طلبکاریم،  هنوز بابت فصل گذشته با باشگاه تسویه نکرده‌ایم و فقط ۷.۵ درصد بابت این فصل پول گرفته‌ایم. بهتر است با این شرایط تعطیل کنیم و برویم. چند سال است که این شرایط پیش آمده است.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه داماش خریداری پیدا کرده، گفت: امیدوارم که اگر مشتری هست جلو بیاید. خدا می‌داند کی قرار است مشکلاتمان حل شود.
و همچنین :

دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی این شهر اظهار کرد: در ابتدای بازی خوی آغاز نکردیم و زمین را در اختیار در اختیار حریف گذاشتیم.

13920904000168_PhotoA

وی با بیان اینکه ملوان مستحق باخت نبود، افزود: می‌توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به گل برسیم اما چنین نشد.

سرمربی ملوان انزلی بازی مقابل پرسپولیس را حساس خواند و تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و در جایگاه نخست جدول قرار دارند.

وی درباره داوری گفت: بنده درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما در شش ماه گذشته ضررهای بسیاری از داوری خوردیم.

اسکوچیچ یادآور شد: بنده مربی هستم و باید به مسایل فنی تیم بپردازم.

وی با اشاره به روند تیم ملوان در نتیجه نگرفتن در انزلی خاطرنشان کرد: باید چه در خانه و یا بیرون از خانه سه امتیاز را کسب کنیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی ملوان با اعلام نارضایتی از زمین بازی، متذکر شد: این زمین به در گاوبازی می‌خورد نه فوتبال.

Share