پس از شکست خانگی داماش در مقابل فجر سپاسی

داماش دچار بحران است/اگر به صلاح باشد استعفا می دهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی پس از شکست سنگین سه بر یک تیمش در مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه عضدی این شهر اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و در ۲۰ دقیقه نخست یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادی.

دو بازیکن را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم/چرا تا بازیکنان از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نخواهند شد!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی پس از شکست سنگین سه بر یک تیمش در مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه عضدی این شهر اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و در ۲۰ دقیقه نخست یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادیم.

nazemiوی افزود: اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم و نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

این سرمربی ادامه داد: پس از ۲۰ دقیقه گل تساوی را دریافت کردیم و در نیمه دوم گل دوم را دریافت کردیم و در حالی که می‌خواستیم جبران کنیم بازی را به حریف واگذار کردیم و از این بابت متاسف هستم.

وی با بیان این اینکه اگر در ۲۰ دقیقه نخست توپ‌های ما گل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد، گفت: اما فوتبال همین است و هر کس که از موقعیت‌ها استفاده کند پیروز می‌شود.

ناظمی درباره شرایط داماش گفت: مشکلات مالی به همه چیز تیم غلبه کرده و همه دوست دارند که تیم دوباره به شرایط خوب برگردد و در رشت نتیجه بگیرد و با تماشاگران آشتی کند اما نمی‌دانم چرا در شهر خودمان با اینکه خوب آغاز کردیم نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت اخیر تلاش کردم و هر چه در توان داشتم گذاشتم تا تیم را جمع کنم.

سرمربی داماش افزود: تیم ما دچار بحران بوده و شرایط کاری سخت شده است.

وی از برگزاری جلسه‌ای در باشگاه داماش خبر داد و یادآور شد: هر چه که به صلاح تیم باشد انجام می‌دهم و اگر صلاح بر این باشد که استعفا دهم این کار را می‌کنم تا به نفع داماش باشد.

ناظمی اضافه کرد: سال گذشته که سرمربی تیم داماش شدم ۶ هفته به پایان فصل مانده بود و شرایط سخت‌تر بود و مشکل فعلی داماش روح تیم است که اگر از نظر روحیه مداوا شود نتیجه می‌گیرد.

وی درباره بقای داماش در لیگ برتر یادآور شد: تیم داماش ظرفیت خوبی دارد و در لیگ برتر می‌ماند و تنها نیازمند حمایت مالی است./فارس

Share