رییس کل دادگستری استان در شورای تامین شهرستان بندر انزلی

دادگستری ملجاء و پناهگاه مردم/دستگاه قضایی با توسعه عجین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان ، شورای تامین شهرستان بندر انزلی با حضور احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در دادگستری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان ، شورای تامین شهرستان بندر انزلی با حضور احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در دادگستری این شهرستان تشکیل شد.

dad-siavash-tamin1  در این نشست احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان ،پس از استماع گزارش اعضاء محترم شورای تامین همدلی و تعامل موجود در شهرستان را قابل تقدیر دانست و افزود با نگاه تعاملی موجود می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

وی شهرستان بندر انزلی را بعلت موقعیت جفرافیایی و ظرفیت های اقتصادی از مراکز استراتژیک استان برشمرد و بیان داشت انشاالله با مدیریت صحیح، مردم بتوانند از ظرفیت ها بالقوه و بالفعل شهرستان استفاده بهینه ببرند .

رییس کل دادگستری استان گیلان ، با انتقاد از افزایش بیکاری در استان خواستار مدیریت با برنامه ریزی مسئولین اجرایی استان شد و خاطر نشان کرد ، بی کاری میتواند ارتباط مستقیم با ایجاد جرم داشته باشد و ایجاد اشتغال با توجه به پتانسیل های موجود در استان از عوامل پیشگیری از جرم است.

وی با بیان این مطلب که نگاه استاندار گیلان به مسائل استان همراه با توسعه پایدار وقانون گرایی است افزود، دستگاه قضایی نیز با توسعه عجین است، اگر بتوانیم یک نفر را مشغول به کار کنیم در واقع یک نفر از جمعیت زندان ها را کاهش دادهایم.

در این جلسه فرماندار بندر انزلی نیز با عرض خیرمقدم خدمت رییس کل دادگستری استان و هیات همراه وتشکر قدردانی از عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان گزارشی از وضعیت سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ارائه نمود.

 سپس، فرماندهان دستگاه های امنیتی ، انتظامی و نظامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشی از عملکرد مجموعه خود در شهرستان بیان نمودند. در این سفر مدیران کل ثبت و املاک، پزشکی قانونی و سازمان زندان های استان ، معاون برنامه ریزی و سرپرست اداری و مالی ، معاون قضایی دادگستری استان ، رییس کل دادگستری استان گیلان را همراهی نمودند.

همچنین احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در ادامه دیدارهای خود از دادگستری و dad-siavashشورای حل اختلاف شهرستان بندر انزلی بازدید کرد. رییس کل دادگستری استان گیلان در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان بندر انزلی با عرض درود و سلام به پیشگاه حضرت ولی العصر(عج) و روح شهدا به ویژه شهدای دستگاه قضایی وآرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و مسئولین کشور با تشکر از قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان ،ارزیابی خود را راخوب و مثبت دانست.

سیاوش پور دادگستری را ملجاء و پناهگاه مردم دانست و افزود باید با اخلاق خوب و نیکو با مراجعین برخورد شود و این عین اجرای دین است. ارشدترین مقام قضایی استان ، رفتارخوش،سلامت،کار،تلاش،جدیت ونظم را از مصادیق بسیار سفارش شده خداوند در دین دانست و زیربنای اصول مدیرتی خود را سه محور سلامت ، نظم و کار بیان داشت ، ایشان درادامه با توصیه به تقوا وناظر دانستن خداوند برانجام اعمال را از روشهای بی اثر دانستن وسوسه های شیطانی و سلامت روح و جسم دانست. وی اثرات عشق به کار و در خدمت مردم بودن را در زندگی دنیایی وپس از آن را بسیار شگرف دانست ، وی با تشکر از تلاش قضات و کارکنان دادگستری شهرستان بندر انزلی خواستار فعالیت بیشتر آنها در کاهش پرونده های اجرای احکام شد.

 

Share