حجت الاسلام رسایی در یاواره شهیدان هدایت پناه :

خط امام خامنه ای همان خط امام خمینی (ره) است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده فومنی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط امام خامنه‌ای همان خط و راه امام خمینی (ره) است،گفت: اکنون دشمنان امام خمینی (ره) دشمنان امام خامنه‌ای و دوستان امام (ره) دوستان مقام معظم رهبری هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام حمید رسایی بعد از ظهر ۵ شنبه در یاواره شهیدان عطا ، محمدرضا و محمود هدایت پناه و شهید غلامحسین زمانی که در روستای شالده شهرستان فومن برگزار شد، با بیان اینکه بین شهدا و دیگر اموات تفاوت بسیاری وجود دارد، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، شهدا بر خلاف دیگر اموات زنده و بر عالم ما تاثیرگذار هستند.

DSC04237

وی با اشاره به اینکه عالم برزخ در همین عالم قرار دارد، گفت: روح انسان در مرتبه‌ای بالاتر از جسم قرار دارد و به همین سبب برخی چیزها را روح می‌فهمد در حالی که جسم قادر به درک آنها نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس، بر اساس آیات و روایات، شهدا را دارای اختیاراتی دانست که اموات دارای آنها نیستند و افزود: شهدا قابلیت تاثیرگذاری بر دنیای ما را دارند.
شهدا به دنبال انجام وظیفه بودند
رسایی با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) به سبب اینکه شهید هستند می‌توانند بر عالم دنیا تاثیر بگذارند، متذکر شد: شهدا نیز به سبب اینکه زنده هستند توانایی تاثیرگذاری بر دنیا را دارند.
وی با تاکید بر اینکه باید ارتباط خود با شهدا را افزایش دهیم، گفت: هرگاه ویژگی‌های شهدا در ما به وجود آمد به آنها نزدیک می‌شویم.
نماینده مردم تهران در مجلس، شهدا را به دنبال انجام وظیفه دانست و تصریح کرد: ایثارگری شهدا تا اندازه‌ای بود که وقتی دشمن شیمیایی می‌زد، ماسک خود را برمی‌داشتند و به همرزمشان می‌دادند.
رسایی با بیان اینکه شهدا به جای حق به دنبال انجام وظیفه بودند، گفت: یادواره‌های شهدا تلنگری برای ماست تا راه شهدا را فراموش نکنیم.
شهدا در راه اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه به جبهه رفتند
وی با اشاره به اینکه معامله جان با خدا تنها معامله‌ای است که پاداش آن در این دنیا قابل محاسبه و پرداخت نیست، بیان کرد: تنها خداوند در آخرت می‌تواند پاداش شهدا را بدهد.
وی افزود: در تمام جنگ‌های دنیا سابقه ندارد که به عنوان جریمه، سربازی را به پشت جبهه برگردانند و این اتفاق در دوران دفاع مقدس افتاد.

DSC04277نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه شهدا در راه اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه به جبهه‌ها رفتند، افزود: برای شهدا موضوع ایرانیت و ملی‌گرایی چندان مهم نبود.
رسایی به برخی افراد اشاره کرد که ادعای یاری امام زمان (عج) را دارند، اما ولی‌فقیه زمان خود را تنها می‌گذارند و گفت: برخی افراد می‌گویند «ولی‌فقیه معصوم نیست که ما حرف او را گوش دهیم» که این سخنان شیطانی است.
وی افزود: مسلم بن عقیل (ع) نماینده امام حسین (ع) در کوفه بود و تبعیت از ایشان در غیاب امام حسین (ع) برای مردم واجب بود.
نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه گفتار و سخنان امام‌خمینی(ره)‌ امروز در کلام و فرمایشات مقام معظم رهبری پدیدار است، تصریح کرد: اکنون دشمنان امام خمینی (ره) دشمنان امام خامنه‌ای و دوستان امام (ره) دوستان مقام معظم رهبری هستند.
وی گفت: حزب‌الله لبنان که توسط امام خمینی (ره) به وجود آمد اکنون حامی مقام معظم رهبری است و از سویی دیگر آمریکا که دشمن امام (ره) بود اکنون نیز دشمن‌ مقام معظم رهبری است و این یعنی خط امام خامنه‌ای همان خط و راه امام خمینی (ره) است.
اکرام خانواده شهدا وظیفه تمام مسئولان و مردم است
نماینده مردم تهران در مجلس، اکرام خانواده شهدا را وظیفه تمام مسئولان و مردم دانست و گفت: بیش از شهدا ما به این برنامه‌ها نیاز داریم تا روحیه ایثار و شهادت در جامعه تقویت شود.
وی با بیان اینکه شهدا برای رضای خدا فعالیت می‌کردند، خاطرنشان کرد: اگر ما همچون شهدا برای رضای خدا کار کنیم، در آن لحظ اجر شهدا را کسب می‌کنیم.

Share