در مراسم تقدير و معارفه فرماندار پيشين و جديد رودبار مطرح شد

خجالت‌آور بودن رتبه گیلان از لحاظ بیکاری/تاکید بر بهبود معیشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی حل مشکل اشتغال و بهبود معیشت مردم را از جمله اولویت های مهم استان بر شمرد و خواستار تلاش تمامی مدیران در جهت تحقق این مهم شد.وی با انتقاد از تعطیلی برخی ازکارخانجات گفت:خجالت آور است که گیلان رتبه دوم بیکاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم تقدیر از فرماندار پیشین و معارفه فرماندار رودبار، مردمان این شهرستان را مردمانی نجیب ، پرتلاش ، سخت کوش ، قدرشناس وکم توقع توصیف کرد و افزودnajafi0 : در زلزله سال ۶۹ مردمان این شهرستان با توجه به اینکه از خدمات ناچیز ما در آن زمان برخوردار گشتند امادر هر زمانی به آن مناطق زلزله زده سفری داشتم همواره مورد لطف و محبت این عزیزان قرار گرفتم و این حاکی از آن است که خدمات شایسته همواره در نزد مردم ارزشمند خواهد بود .

دکتر نجفی با اشاره به توانمند های بی نظیر این شهرستان در بخش های مختلف اظهار داشت : مردم شهرستانی بااین پتانسیل بالا نباید از حداقل معیشت ها هم فاصله داشته باشند .

وی با تاکید بر مدیران جهت حل هر چه سریعتر مشکلات رودبار اظهار داشت : شاخص های بهره مندی در این شهرستان باید همانند شاخص های برخورداری مجموعه استان باشد .

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت : مدیران اجرایی باید با بهره گیری از فرصت های بی نظیر این شهرستان مانند فرصت های گردشگری ، صنعت و معدن ، کشاورزی با تمام توان وارد میدان اجرا شوند و در جهت بر آوردن مطالبات بحق مردم تلاش نمایند.

دکتر نجفی با اشاره به توانمندی بالای رودبار در بخش گردشگری تصریح کرد : با توجه ساختار و سابقه هنری دیرینه و فرهنگ غنی این شهرستان می توان رودبار را به پایه حضور ایرانگردان تبدیل نمود .

استاندار گیلان با اشاره به انتخاب فرمانداران گفت : برنامه ریز بودن ، داشتن فکر اقتصادی و دغدغه توسعه ، برخورداری از روحیه پیگیری مداوم و میدانی بودن ،صداقت ، پاک دستی و انظباط مالی ، عشق و علاقه ورزیدن به گیلان و گیلانی ها و درک کردن رای مردم در انتخابات ۲۴ خرداد و فضای دولت تدبیر و امید حتی با اندیشه های سیاسی متفاوت از ویژگی های انتخاب فرمانداران در گیلان است .

دکتر نجفی عیشت مردم را از جمله اولویت های مهم استان بر شمرد و خواستار تلاش تمامی مدیران در جهت تحقق این مهم شد .

استاندار گیلان با انتقاد از تعطیلی برخی ازکارخانجات گفت : خجالت آور است که گیلان رتبه دوم بیکاری را به خود اختصاص داده است.

najafi5 وی با بیان اینکه باید با بهره گیری از فرصت ها در جهت توسعه و شکوفایی استان تلاش نماییم افزود : یکی از شاخص های مهم در ارزیابی مدیران این است که بتوانند سهم ملی بیشتری را به استان بیاورند

دکترنجفی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط سختی کار را تحویل گرفت گفت : عزم ما این است که تنگناها را کنار بگذاریم و با هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری و تدبیر رییس جمهور خیلی از مسائل در حال حل شدن است .

در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه ارتباط خوب استاندار گیلان با نمایندگان موجب پیگیری های مناسب برای حل مشکلات مردم می شود گفت : رسیدگی هر چه بیشتر به باغداران زیتون ، تکمیل آزاد راه ، ارتقای لوشان و رستم آباد به بخش از خواسته های مردم شهرستان رودبار است که انتظار داریم مسئولان استان در جهت بر آورده کردن آن گام بردارند .

امام جمعه رودبار نیز در این نشست گفت : با توجه به تنوع قومیتی در این شهرستان دلهای مردمان آن به هم نزدیک است و درحقیقت نماد عملی از وحدت را در این منطقه شاهد هستیم .

وی افزود : انشاء ا… تمام افرادی که لباس خدمت به مردم را به تن کردند خداوند توفیق خدمتشان را بیشتر کند و امیدواریم درب های اتاق مدیران بر روی مردم گشوده باشد و مشکلات مردم را پیگیری کنند .

وی خواستار تشکیل کارگروهی جهت رفع مشکلات تعطیلی صنایع و مسائل موجود در بخش زیتون ، بخش معادن و ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه رشت – قزوین شد .najafi8

در این مراسم که معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان و جمعی از مدیران کل استان نیز حضور داشتند روسای دانشگاه علوم پزشکی و سازمان جهاد کشاورزی در مورد تجهیز بیمارستان های شهرستان رودبار و مبارزه با آفت مگس زیتون صحبت کردند .

در ادامه این نشست فرماندار پیشین رودبار به ارائه گزارشی از عملکرد خود در این شهرستان پرداخت و فرماندار جدید شهرستان رودبار نیز گفت : خدمت به مردم یک اصل است و باید از فرصت ها استفاده کرد

در پایان این مراسم استاندار گیلان ضمن تقدیر از زحمات غلامحسین رجبی فرماندار پیشین رودبار ، سید محمد احمدی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد .

Share