بازديد از حوزه قضايي لاهيجان و شركت در نشست تامين

حضور رییس کل دادگستری استان گیلان در لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور در جمع قضات و کارمندان دادگستری لاهیجان عملکرد مجموعه قضایی این شهرستان را از دیدگاه شورای تامین شهرستان و مسئولین اجرایی این شهر مطلوب و مناسب دانست واز خدمت صادقانه و بی منت کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان تشکر و قدر دانی نمود .

dadgil به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان ، احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در این نشست ضمن بیان تسلیت اربعین حسینی و ایام حزن انگیز پیش رو و قبولی عزاداری ها و سوگواری های ماه صفر ، تاثیرعبادات در این ماه را بسیار شگرف دانستند.

ایشان تعامل مدیران دستگاه های دولتی در این شهرستان را ستودنی دانست و افزود صمیمیت و همدلی موجود بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.سیاوش پور سابقه شهرستان لاهیجان را در زمینه منابع طبیعی ،صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و شخصیتهای علمی و فرهنگی منحصر به فرد دانست و به کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان توصیه نمود با ظرفیت های موجود و با برنامه ریزی دقیق و مدون انشالله در استان گیلان به عنوان دادگستری نمونه و شاخص در آینده نزدیک معرفی گردد.

رییس کل دادگستری گیلان از عملکرد دستگاه های حفاظت کننده از منابع طبیعی و محیط زیست در این شهرستان تقدیر نمود و خواستار انتقال تجربه عملی دستگاه های ذیربط در حفاظت از عرصه های ملی به سایر شهرستان های استان شد.وی سیاست قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها دانست ، به این نکته اشاره نمود که جمعیت زندان با تدبیر باید کاهش یابد ، هرچه تعداد زندانیان کمتر باشد برنامه های کاربردی که برای اصلاح زندانیان تدوین شده است بهتر خواهد بود.

ایشان با اشاره به دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری ریاست محترم قوه قضاییه ، خواستار استفاده صحیح داد گستری لاهیجان و نیروی انتظامی شهرستان از ابزارهای و ظرفیت های قانونی این دستورالعمل در کاهش جمعیت کیفری زندان ها شد.سیاوش پور در این جلسه خواستار مشارکت جدی دستگاه های اجرایی شهرستان در ساخت سالن تشریح پزشکی قانونی لاهیجان به عنوان پایلوت در شرق گیلان شد.

فرماندار لاهیجان نیز با عرض خیرمقدم خدمت رییس کل دادگستری استان و هیات همراه و تشکر قدردانی از عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان گزارشی از وضعیت فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ارائه نمود.در این نشست فرماندهان دستگاه های امنیتی ، انتظامی و نظامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشی از عملکرد مجموعه خود در شهرستان بیان نمودند.
در این سفر مدیران کل ثبت و املاک، پزشکی قانونی و سازمان زندان های استان ، معاون برنامه ریزی و سرپرست اداری و مالی ، معاون قضایی دادگستری استان ، رییس کل دادگستری استان گیلان را همراهی نمودند.dadgil4

همچنین  رییس کل دادگستری استان گیلان از حوزه قضایی شهرستان لاهیجان بازدید به عمل آوردند.
احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان در جمع قضات و کارمندان دستگاه قضایی شهرستان لاهیجان خدمت گزاری به مردم را از موهبات الهی دانست که این هدیه الهی جای شکر گزاری فراوان دارد.

احمد سیاوش پور عملکرد مجموعه قضایی شهرستان لاهیجان را از دیدگاه شورای تامین شهرستان و مسئولین اجرایی این شهر مطلوب و مناسب دانست واز خدمت صادقانه و بی منت کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان تشکر و قدر دانی نمود.

وی با اشاره به این نکته که هیچ لذتی بیشتر از لذت خدمت کردن به مردم نیست افزود از حداکثر زمان جهت خدمت کردن بی منت و با نیت خالص به مردم استفاده نمایید.

رییس کل دادگستری استان خواستار تلاش بیشتر قضات و کارمندان این شهرستان در جهت ممتاز شدن دادگستری لاهیجان در سه ماهه ابتدایی سال۱۳۹۳ در استان شد.

Share