در حکمی از سوی شهردار رشت :

حاج الیاس مشاور عالی شهردار رشت شد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدابراهیم خلیلی شهردار کلانشهر رشت در اولین حکم انتصابی، حاج الیاس توانافر را بعنوان مشاور عالی شهردار رشت منصوب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت ، در مراسم معارفه مشاور عالی شهردار رشت گفت:  شخصیت افراد نشان دهنده شأن انسان ها و تاثیرگذاری آنها در امور محوله است ، در مواقع بحرانی و سختیها شخصیت افراد تجلی پیدا می کند ، هر چند الزاماً بحران شخصیت ساز نیست اما بروز شخصیت می کند. ell

وی افزود : در شهرداری نیز به لحاظ مسئولیت اجتماعی که داریم ارائه خدمات مطلوب تر می تواند شخصیت مدیران و مسئولان را نشان دهد ، موضوعات مختلف در شهرداری بسیار زیاد است ، معاونین و شهرداران مناطق باید باتدبیر جهت تقسیم بندی و اجرای کارها اقدام نمایند.

محمد ابراهیم خلیلی انتخاب مشاور عالی در امور اجرایی  را گامی جهت انتخاب افراد تاثیرگذار جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان عنوان نمود و خواستار همکاری تمامی مدیران با ایشان گردید.

شهردار رشت افزود : این انتخاب بر اساس تعهد ، تجربه و شایستگی جناب حاج الیاس توانافر صورت پذیرفته و امیدواریم که با در نظر گرفتن عدالت  و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و بر اساس  سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد محیط سالم شهری  شاهد اقدام ایشان باشیم.

وی تصریح کرد : انتخاب مشاور عالی برای نظارت مجموعه نیست بلکه باعث تقویت مدیران شایسته و مقتدر می گردد تا توسعه شهری مطلوبی رقم زنیم.

در ادامه حاج الیاس توانافر مشاور عالی شهردار در امور اجرایی گفت : با همراهی شما عزیزان امیدوارم در جهت عمران و آبادانی شهر رشت گام های مهمی برداشته شود ، همه در غالب یک سیستم شهری هستیم و هر کدام در پست هایی که هستیم باید با افتخار عمل کنیم تا تیم موفقی در خدمت به مردم داشته باشیم. ell1

وی افزود : شاید زحمات این مجموعه از بیرون دیده نشود اما از نزدیک کار این عزیزان بسیار با ارزش است ، و باید با همکاری صمیمانه رضایت را به شهر و شهروندان برگردانیم. شهر رشت باید از لحاظ شاخص های توسعه ، رشد کند و این مهم با همراهی و همدلی شما همکاران مهیا می گردد.

ell2 ell3

Share