جواد لاریجانی: پرونده موسوی‌ و کروبی در مرحله رسیدگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از قرار داشتن پرونده موسوی و کروبی در مرحله قضایی خبر داد و در عین حال تاکید کرد که اطاله دادرسی پرونده این افراد از باب تسامح، به دلیل سوابق خوب‌شان در جمهوری اسلامی است. محمدجواد لاریجانی ، درباره اظهار نظر رییس هیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از قرار داشتن پرونده موسوی و کروبی در مرحله قضایی خبر داد و در عین حال تاکید کرد که اطاله دادرسی پرونده این افراد از باب تسامح، به دلیل سوابق خوب‌شان در جمهوری اسلامی است.

larijaniesمحمدجواد لاریجانی ، درباره اظهار نظر رییس هیات پارلمانی اروپایی به نقل از وی مبنی بر این‌که پرونده موسوی و کروبی در مرحله رسیدگی قضایی است، خاطرنشان کرد: طبیعتا مساله حصر افراد مساله‌ای است که جهات تامینی و قضایی دارد و بدون تایید و روند قضایی هیچ کس از هیچ حقی محروم نمی‌شود.

وی گفت: این مساله در تشکیلات قضایی در حال رسیدگی است و ان‌شاءالله در مسیر خودش به نتایج خوبی می‌رسد، ولی این را باید بگویم که اطاله این دادرسی نه از باب نادیده گرفتن برخی از امور در جریان فتنه ۸۸ بلکه از باب تسامح راجع به این افراد به دلیل سوابق خوبشان در جمهوری اسلامی،‌ است. در هر صورت این چیزی است که در اختیار قوه قضائیه است و مسوولان قضایی در زمان خودش اطلاع‌رسانی مناسبی را انجام خواهند داد.

جواد لاریجانی همچنین در مورد وضعیت پرونده‌ای که به عنوان زمین‌خواری به وی نسبت داده می‌شود نیز گفت: این اصطلاح حقوقی نیست، منتهی در زمان آقای احمدی‌نژاد ایشان شکایتی را مطرح کردند راجع به مزرعه‌ای که در جنوب تهران حدود ۲۵ سال است آن را دارم. من به داشتن مزرعه افتخار می‌کنم چون کاشتن و داشتن کار خوب و متشخصی است و کار رده پایین نیست، معمولا نیز بسیاری به امور کشاورزی و دامداری علاقه ندارند.

وی تاکید کرد: همانند هر شهروندی، اگر شکایتی از ما شود در دادگاه شرکت و از خودمان دفاع می‌کنیم و در نهایت هر نظری که دادگاه بدهد قبول می‌کنیم./ایسنا

Share