مدیرکل جدید گیلان دست به کار شد؛

جلسه ویژه رهنما و عابدینی برای حل مشکلات داماش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موضوع این جلسه بررسی شرایط نامساعد باشگاه داماش و چگونگی حمایت های اداره کل تربیت بدنی استان گیلان از این باشگاه لیگ برتری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وضعیت بحرانی تیم فوتبال داماش گیلان باعث شد تا مدیر کل جدید ورزش استان گیلان تنها چند ساعت پس از انتصاب از سوی وزیر ورزش و جوانان، راهی تهران شود تا در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه داماش شرکت کند.

download

مسعود رهنما صبح امروز (یکشنبه) و طی حکمی از سوی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش استان گیلان منصوب شد. تنها ساعاتی پس از مراسم معارفه، رهنما راهی تهران شد تا با امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان نشستی را برگزار کند.

موضوع این جلسه بررسی شرایط نامساعد باشگاه داماش و چگونگی حمایت‌های اداره کل تربیت بدنی استان گیلان از این باشگاه لیگ برتری است.

رهنما دراین باره به ایلنا گفت: مردم گیلان به تیمهای ملوان و داماش بسیار علاقه دارند و با موفقیت های آنها شاد و با شکست هایشان ناراحت می شوند. بنابراین وظیفه داریم تا حد امکان و تا جایی که قوانین اجازه می دهد، از این دو تیم حمایت کنیم./ایلنا

Share