جعفرزاده:برنامه برگزاری انتخابات از لایحه بودجه سال ۹۳ حذف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از حذف برنامه برگزاری انتخابات کشور در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و گفت: نمایندگان در این زمینه پاسخ شفاف و قانع کننده ای از سوی دولت دریافت نکرده اند.  غلامعلی جعفرزاده  افزود: تشکیل نظام مردم سارلاری دینی شیوه‌ ای نوین از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از حذف برنامه برگزاری انتخابات کشور در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و گفت: نمایندگان در این زمینه پاسخ شفاف و قانع کننده ای از سوی دولت دریافت نکرده اند.

jafar180 غلامعلی جعفرزاده  افزود: تشکیل نظام مردم سارلاری دینی شیوه‌ ای نوین از اداره جامعه را در انظار جهانیان به نمایش گذاشت و امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از حیات نظام اسلامی، مشارکت و نقش برجسته عموم ملت در تصمیم سازی‌ ها و اداره جامعه در طرازی بسیار بالا برای همگان نمایان است.

وی اظهارداشت: انتخابات یکی از نمادهای بارز و اصلی مردم سالاری دینی است و جمهوری اسلامی با برگزاری به طور متوسط در هر سال یک انتخابات، افتخار مشارکت برجسته و معنادار مردم خود را در عرصه تصمیم سازی‌ های کلان نظام سیاسی به یدک می‌ کشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از حذف برنامه برگزاری انتخابات برخلاف سال های گذشته از لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ از سوی دولت گفت: برگزاری انتخابات نیازمند بسترسازی و مقدمات است و یک شبه نمی توان انتخابات در کشور برگزار کرد.

وی ادامه داد: انتخابات و مراجعه به آرای عمومی همواره در سال ‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی اسلامی بوده و به عنوان مهمترین شاخصه نظام مردم سالاری دینی مطرح است.

جعفرزاده اظهارداشت: به جرات می توان گفت که ایران اسلامی یکی از پرتجربه ترین کشورهای دنیا در زمینه برگزاری انتخابات است به طوری که در سی و اندی سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد هر ساله به طور میانگین دنیا شاهد برگزاری یک انتخابات در کشور بوده است./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share