نعیمی رز مطرح کرد :

جزئیات جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو مجمع نمایندگان استان گیلان جزئیات نشست مجمع نمایندگان این استان با رئیس جمهور را تشریح کرد و گفت: رئیس جمهورقول داد که دررفع مشکلات استان گیلان همکاری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی رز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست مجمع نمایندگان استان گیلان با رئیس جمهور گفت: نشست مجمع نمایندگان استان گیلان امروز با حضور رئیس جمهور و برخی ازمعاونان وی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

rohani

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رشد وتوسعه در استان گیلان افزود: نمایندگان  درباره مسائلی چون راه آهن، تکمیل احداث آزاد راه قزوین- رشت، سایت نفتی، توجه به چای، برنج ، کشاورزی، صنعت و بیکاری با رئیس جمهور بحث و گفت وگو داشتند.

وی تصریح کرد: البته رئیس جمهوردرباره گفت وگوهای هسته ای با اعضای ۱+۵ در ژنو، شرکت در کنفرانس سازمان ملل و تمام مسائل از ابتدای ریاست جمهوری خود تا کنون توضیحاتی را به نمایندگان ارائه دادند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان تاکید کرد: با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای استان گیلان، درصد پایینی از مشکلات این استان را می توان مرتفع کرد، اما رئیس جمهورقول داد تا در رفع مشکلات استان گیلان به ویژه مسائل مربوط به حوزه کشاورزی همکاری کند./خانه ملت

Share