تذکرات کتبی چند نماینده گیلان به وزیر صنعت، معدن و تجارت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس امروز (دوشنبه ۳۰ دی) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد، که به این شرح است: تذکر حسینی، نیازآذری، احمدی لاشکی، لاهوتی، اسماعیل‌نیا، رهبری املشی، فیاضی، شجاعی کیاسری، ناصری، مقیمی، جعفرزاده، شکری، پاپی‌زاده به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس امروز (دوشنبه ۳۰ دی) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد، که به این شرح است:

tazakormتذکر حسینی، نیازآذری، احمدی لاشکی، لاهوتی، اسماعیل‌نیا، رهبری املشی، فیاضی، شجاعی کیاسری، ناصری، مقیمی، جعفرزاده، شکری، پاپی‌زاده به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ورود بی‌رویه مرکبات به کشور، عدم خرید تضمینی محصولات باغات مرکبات و آسیب به کشاورزان و باغداران.
تذکر شوهانی، باقری و آصفری به وزیر کشور درباره رفع موانع تردد انفرادی زائران عتبات عالیات از مرز مهران.

تذکر جدگال به وزیر کشور درباره عدم همکاری قانونی هنگ مرزی شهرستان چابهار در مراودات مرزی.

تذکر ابوترابی به وزیر صنعت، معدن و تجارتدرباره الزام مدیران کارخانه فولاد مبارکه به اجرای قانون استخدام برای ایثارگران.
تذکر مقتدایی به وزیر صنعت درباره ضرورت اجرای تعهدات آن وزارتخانه در قبال گاوداران.

تذکر  بذرپاش به وزیر آموزش و پرورش درباره استفاده از عناصر سیاسی افراطی در صندوق ذخیره فرهنگیان با عناوین شورای سیاستگذاری، اتاق فکر و … و دادن امکانات به آنها از جیب فرهنگیان، به رییس‌جمهوردرباره برخی مشاورین آقای روحانی به مردمی که به وی رای نداده‌اند توهین می‌کنند و آنها را مدافع قانون‌شکنی خطاب می‌کنند، توهین به نیمی از رای‌دهندگان جای تذکر از طرف رییس‌جمهور را ندارد؟

تذکر افتخاری به وزیر آموزش و پرورش درباره عدم توجه به فرمایشات رهبری در ارتباط با بحران جمعیت و افزایش سن ازدواج در کتب درسی ابتدایی.

تذکر نوری به وزیر علوم درباره عدم دعوت از اعضای حقیقی هیات مرکزی هیات جذب وزارت علوم، به وزیر صنعتدرباره حقوق ۱۰۰ میلیونی وزیر اسبق صنایع به علت عضویت در چند هیات مدیره صحت دارد یا نه؟ به وزیر نفتدرباره پرداخت هزینه ۴۸۰ هزار دلاری از طرف وزارت نفت برای درمان بیماری سرطان یک مدیر دولتی صحت دارد یا نه؟

تذکر سلیمانی به رییس‌جمهور درباره اعزام نماینده تام‌الاختیار دولت در سفرهای استانی جهت رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه گزارش.

تذکر فتاحی به رییس‌جمهور درباره توهین مشاور ارشد آقای روحانی به بیش از پنجاه درصد مردم ایران.

تذکر بشیری، خجسته، فتاحی به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در پرداخت حق‌التدریس معلمان.

تذکر آلیا به وزیر تعاون درباره لزوم تسریع در بررسی حادثه فوت دو کارگر در آتش‌سوزی یک کارگاه در خیابان جمهوری، توجه به ایمن‌سازی محیط کاری کارگران.

تذکر حسینی به وزیر بهداشتدرباره علت تاخیر در انتقال دانشگاه پزشکی بین‌المللی قشم به شهرستان ورامین.

تذکر حقیقت‌پور به وزیر اقتصاد درباره رسیدگی به وضعیت مالی سازمان سهام عدالت در استان اردبیل.

تذکر جعفری به وزیر نیرو درباره علت تاخیر در شروع عملیات اجرایی سدها در منطقه، به وزیر راهدرباره علت تاخیر در استقرار اداره راه و شهرسازی در حوزه انتخابیه.

تذکر بیرانوند به وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل آزاد راه شهید بروجردی، به رییس‌جمهوردرباره تسریع در ارائه گزارش مرکز تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مستقر در معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری.

تذکر رحماندوست به وزیر ارتباطات درباره علت لغو برخی حقوق ایثارگران با صدور برخی مصوبه‌های داخلی در شرکت مخابرات، به وزیر علومدرباره علت عدم اجرای آیین‌نامه تکریم اساتید بازنشسته دانشگاه‌ها.

تذکر قادری، دستغیب، ذوالنوار، صادقی، منادی، کامران، سالک، سقایی، فرهنگی، فولادگر، اخوان به وزیر اقتصاد درباره تسریع در ترخیص واگن‌های قطار شهری شهرهای شیراز، تبریز، اصفهان.

تذکر سالک، فرهنگی، فولادگر، مقتدایی، صادقی، قادری، دستغیب، ذوالنوار، علیلو و منادی به رییس‌جمهور و وزرای کشور و اقتصاد درباره تسریع در ترخیص واگن‌های قطار شهری کلان‌شهرها از گمرک.

تذکر شفیعی به وزیر نیرو درباره سیستم اداره دانشگاه علامه طباطبایی بی‌انگیزه و غیرکارآمد است.

تذکرجوکار به وزیر نیرو درباره تامین اعتبار برای پست‌های برق، به وزیر ورزش و جواناندرباره تخصیص اعتبار جهت استانداردسازی پیست اسکی شهرستان تفت.

تذکر میرگلوبیات به وزیر آموزش و پرورش درباره وجود مدارس فرسوده و ناامن در شهرستان‌ها و احتمال تخریب این مدارس و ایجاد مشکلات جانی برای دانش‌آموزان.

تذکر کارخانه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارتدرباره اعمال نظارت مداوم و مستمر بر تعمیرگاه‌ها و مراکز مجاز فروش خودرو و حل فوری سوءاستفاده‌های مالی پیش آمده در رابطه با پیش فروش خودروهای سایپا در همدان.

تذکر حسینی به وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت نابسامان سازمان شیلات، به وزیر صنعت، معدن و تجارتدرباره وضعیت نابسامان نان در استان مازندران،‌ به وزیر راه و شهرسازیدرباره پیشرفت کند کار پیمانکاران و کیفیت پایین کار آنها در جاده تهران سوادکوه و نارضایتی مردم، به وزرای صنعت، جهاد کشاورزی و نفتدرباره افزایش قیمت کود و فشار بیش از اندازه به کشاورزان که اثر سوء در تولید دارد.

تذکر مقتدایی به وزیر جهاد کشاورزی درباره ضرورت پیگیری برای عملیاتی شدن مصوبه دولت برای خرید شیر خام و جلوگیری از تضییع حقوق گاوداران کشور.

تذکر حیدری‌طیب به رییس‌جمهور درباره عدم تهیه سند ملی امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی.

تذکر قاضی‌پور و بذرپاش به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره جلوگیری از جوسازی علیه تولید ملی دخانیات ایران

قاضی‌پور و فرهنگی به وزیر بهداشت درباره تسریع در جذب پزشکان عمومی برای درمانگاه‌های روستاها و حاشیه شهرها.

تذکر میرگلوبیات به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره عدم حل مشکلات صنایع در شهرک صنعتی ساوه و زرندیه.

تذکرهاشم‌زهی به وزیر نفت درباره کم‌توجهی به گازرسانی به نهبدان به دلیل عدم پیش‌بینی اعتبارات.

تذکر هاشمی به وزیر کشور درباره توجه ویژه به سیل‌زدگان شرق و غرب جاسک و جبران خسارات مردم، خانه‌ها،‌ راه‌ها، باغات، نهرها و کشاورزی./خانه ملت

Share