شهردار رشت

تاریکی رشت مشهود است/دیوارنگاری ۵۰ متری انقلاب در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدابراهیم خلیلی ظهر امروز در جلسه کمیته فضاسازی و تزئین شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: جشن ملی دهه فجر متعلق به تمام مردم ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدابراهیم خلیلی ظهر امروز در جلسه کمیته فضاسازی و تزئین شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: جشن ملی دهه فجر متعلق به تمام مردم ایران است.

khalili5 وی بر باشکوه برگزاری شدن جشن دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مردم از ابتدا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی سهیم بودند و در طول سال‌ها از آن پاسداری کردند.

خلیلی با بیان اینکه جشن انقلاب هر سال با حضور پر شور مردم در دهه فجر برگزار می‌شود، تصریح کرد: ایرانی‌ها با شوق و اتکا به اعتقادها و براساس پیروزی ارزشمند انقلاب اسلامی برای پاسداری از آن دهه فجر را هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌کنند.

شهردار رشت پاسداشت مردم از انقلاب اسلامی را مقتدرانه خواند و بیان کرد: مردم بر ارزش‌های اسلامی محکم پافشاری می‌کنند.

وی رشت را در حالت عادی زیبا و دیدنی توصیف کرد و گفت: زیبایی رشت در دهه فجر باید بیشتر شود و زیباسازی باید در مساجد، بازار، میدان‌ها، پارک‌ها و … نشان داده شود.

خلیلی شهرداری را سازمانی صد درصد مردمی دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری در خدمت مردم است و با همکاری اقشار مختلف جامعه برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

شهردار رشت با بیان اینکه جشن انقلاب با همکاری مردم و شهرداری‌های مناطق مختلف این شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: مردم جلوتر از سازمان‌ها به دنبال برگزاری جشن انقلاب هستند.

*تاریکی شهر رشت مشهود استkhaliliJPG

وی به تاریک بودن فضای شهری رشت اشاره کرد و افزود: بسیاری از شهروندان تاریک بودن رشت به‌ویژه در پارک‌ها و خیابان‌های اصلی شهر در شب را متذکر شدند و باید در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود.

خلیلی در ادامه از افتتاح خانه فرهنگ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت خبر داد و بیان کرد: وجود خانه فرهنگ در اجرای برنامه‌های فرهنگی در رشت تاثیرگذار است.

*دیوارنگاری ۵۰ متری انقلاب در رشت

شهردار رشت با اشاره به دیوارنگاری انقلاب در این شهر، تصریح کرد: دیوارنگاری مذکور به طول ۵۰ متر بر دیوار منزل آیت‌الله احسانبخش به صورت نقش برجسته سفالی انجام می‌شود.

*اهتزار پرچم ۶۰ متری جمهوری اسلامی ایران در رشت

وی، اهتزاز پرچم ۶۰ متری جمهوری اسلامی ایران در گلباغ نماز را از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت عنوان کرد./فارس

Share