بیمه شالیزارهای گیلان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفار حمیدی با بیان اینکه بیمه محصول برنج از امروز در گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: تعرفه بیمه‌ها به تمام دفاتر بیمه‌ای ابلاغ شده است. وی خواستار مراجعه کشاورزان برای بیمه شالیزارها به دفاتر بیمه محصولات کشاورزی در گیلان شد و افزود: تعداد ۳۰ دفتر بیمه محصولات کشاورزی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفار حمیدی با بیان اینکه بیمه محصول برنج از امروز در گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: تعرفه بیمه‌ها به تمام دفاتر بیمه‌ای ابلاغ شده است.

brenjوی خواستار مراجعه کشاورزان برای بیمه شالیزارها به دفاتر بیمه محصولات کشاورزی در گیلان شد و افزود: تعداد ۳۰ دفتر بیمه محصولات کشاورزی در استان فعال است.

حمیدی با بیان اینکه کشاورزان با خرید بیمه‌نامه شالی محصول برنج خود را از اکنون برای سال زراعی آینده بیمه می‌کنند، تصریح کرد: بیمه‌گذاران تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده فرصت بیمه شالیزارها را دارند.

مدیر بیمه محصولات کشاورزی گیلان، خرید بیمه‌نامه توسط کشاورزان تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۳ را شامل بیمه خزانه عنوان کرد.

وی با اشاره به خرید بیمه‌نامه ۱۰۲ هزار نفر کشاورز گیلانی در سال جاری، بیان کرد: امسال بیش از ۹۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری گیلان زیر پوشش بیمه بود.

حمیدی از پرداخت ۲۶۵ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان گیلانی در سال زراعی جاری خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم کشاورزان بیش از سال زراعی گذشته برای خرید بیمه‌نامه اقدام کنند.

مدیر بیمه محصولات کشاورزی گیلان با بیان اینکه تعداد بیمه‌گذاران محصولات کشاورزی هر سال افزایش می‌یابد، تصریح کرد: اکنون بهترین زمان برای مراجعه خرید بیمه‌نامه کشاورزی است و در پایان و ابتدای هر سال آینده با تراکم مراجعه‌کنندگان مواجه می‌شویم./فارس

Share