بیمارستان ۳۲ تختخوابی املش ۲ میلیارد تومان اعتبار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان خبر داد. مهدی جعفری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تمام مدیران موظف هستند با حداکثر توان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند، اظهار کرد: مدیران خدمت به مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان خبر داد.
13920429000278_PhotoAمهدی جعفری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تمام مدیران موظف هستند با حداکثر توان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند، اظهار کرد: مدیران خدمت به مردم را اصلی‌ترین وظیفه خود بدانند.

این مسئول افزود: لازم است مدیران اداره‌ها برای جذب میزان تخصیص اعتبارات جدیت و پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا مردم به حق قانونی خود برسند.

وی میزان تخصیص اعتبارات استانی در بخش تملک دارایی‌های املش را ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۴۰ درصد از سهم دو درصد نفت و گاز است.

جعفری با اشاره به بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی در برطرف شدن مشکلات مردم، تصریح کرد: در سند چشم‌انداز برخی از مشکلات پایه‌ای املش شناسایی و برای آنها اعتبارات در نظر گرفته شده است.

وی از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی املش خبر داد و یادآور شد: برای بخش فاضلاب شهری املش نیز اعتبار لازم تخصیص داده شده که مرحله نخست این پروژه نیازمند مطالعات اجرایی است.

فرماندار املش از اختصاص ۲ میلیارد ریال اعتبار در فاز نخست برای افزایش مخزن ذخیره آب شرب املش و شهر رانکوه خبر داد و  جمع‌آوری آب‌های سطحی، لایروبی استخرها، اتصال جاده کمربندی املش به لنگرود، تعمیر و مرمت راه‌های روستایی و… را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام املش اعلام کرد./فارس

Share