رییس دفتر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب گفت :

به تحولات معیشتی دوره روحانی امیدوارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد گلپایگانی گفت: بیش از نیم قرن است که با رییس جمهوری اسلامی آشنا هستم و در زمان ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی نسبت به تحولات شگرف در زندگی و معیشت مردم خیلی امیدوارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی شامگاه پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مسجد ثامن الائمه(ع) و تقدیر از مسوولان و خادمان هیات های مذهبی کیش افزود: بیش از نیم قرن است که با دکتر روحانی آشنا هستم، از سال ۱۳۴۰ با یکدیگر در یک مدرسه طلبه شدیم و هم خرج و هم مباحثه بودیم و با یکدیگر به سفر می رفتیم از این رو شناخت خوبی از وی دارم .

 golpayegani
رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمترین وظیفه حکومت اسلامی، حفظ و تامین دین مردم و پرورش نسلی متدین است و خدا را شکر می کنیم در زمانی زندگی می کنیم که شخص اول ما مجتهد و مرجع تقلید است.
محمدی گلپایگانی با برشمردن ویژگی های مقام معظم رهبری از جمله شب زنده داری و راز و نیاز شبانه ایشان با پروردگار وعدم توجه به زرق و برق دنیا گفت: محبوبیت ایشان را بارها نه تنها در بین مردم کشورمان در بین مردم دنیا مشاهده کرده ام و جا دارد بگویم که زندگی رهبری از زندگی مردم متوسط جامعه پایین تر است.
** وضعیت حجاب در کیش خیلی بهتر از تهران است
رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم جزیره کیش در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی و انعکاس تصاویر آن در رسانه ها اظهار کرد: عشق به امام حسین (ع) را در سیمای مردم کیش مشاهده کردم و مشاهده مراسم عزاداری شیفتگان ابا عبدا.. حسین (ع) در کیش من را منقلب کرد.
وی افزود: مردم کیش در این مراسم عشق و ارادات خود را به ائمه اطهار(ع) نشان دادند.
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که مظاهر و ظواهر در کیش از نظر حجاب خیلی بهتر از تهران است، تاکید کرد: مردم کیش پایبند به ارزش های اسلامی هستند.
وی ادامه داد: مردم کیش متدین هستند و اگر ناهنجاری یا بدحجابی در این جزیره دیده می شود از مسافران است نه از مردم ساکن این جزیره.
Share