بهره برداری از ۳ ایستگاه مطالعه همزمان با هفته وحدت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان اسماعیل جانعلی پور  در جلسه شورای اداری این اداره کل ازبهره برداری از ۳ ایستگاه مطالعه کتاب در هفته وحدت و در ۳ شهرستان استان گیلان خبرداد. جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان اسماعیل جانعلی پور  در جلسه شورای اداری این اداره کل ازبهره برداری از ۳ ایستگاه مطالعه کتاب در هفته وحدت و در ۳ شهرستان استان گیلان خبرداد.

jan جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور مدیر کل و کارشناسان ستادی برگزار شد.

اسماعیل جانعلی پور، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با اشاره به آهنگ رشد در برخی از شاخص های مطالعه در استان گیلان گفت: در برخی ازحوزه های ستادی شاهد رشد خوبی از لحاظ کمیت و کیفیت سرانه مطالعه هستیم اما اکتفا کردن به این سطح از پیشرفت، حرکت روبه جلو را دچار اختلال می کند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان استفاده از تجربیات و فرصت های به وجود آمده و همت مضاعف جهت رسیدن به چشم انداز روشن و افق های والاتر را از شاخصه های بارز مسئولین خدوم دانست و بر ضرورت تقویت این روحیه در کارکنان کتابخانه های عمومی و نیز کارشناسان ستادی تاکید کرد.

وی با اشاره به سیاست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در حمایت همه جانبه از راه اندازی کتابخانه های عمومی در سراسر استان افزود: جهت تشویق و ترغیب در راه اندازی کتابخانه و توسعه بیش از پیش سرانه فضای مطالعه و همچنین تسهیل در دسترسی آسان همه اقشار جامعه به کتاب و کتابخانه، تمهیدات لازم فراهم آید و از همه ظرفیت های موجود استفاده گردد.

اسماعیل جانعلی پور همچنین در این جلسه از بهره برداری از برداری از ۳ ایستگاه مطالعه کتاب و همزمان با گرامیداشت هفته وحدت در صدا و سیمای مرکز استان، تالش و لنگرود خبرداد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد بسترهای مناسب جهت ترغیب مردم به امر مطالعه، ایجاد ایستگاه های مطالعه در نقاط مختلف استان را از ابزار های موثر در این حوزه یاد کرد.

وی اظهار داشت تا کنون در استان گیلان ۱۶ ایستگاه مطالعه به بهره برداری رسیده و از قبال این ایستگاههای مطالعه ۲۳۰ هزار جلد کتاب نیز جهت جانمایی در این سازه ها وارد استان شده است.

گفتنی است فاز پنجم بهره برداری از ایستگاههای مطالعه با بهره برداری از این ایستگاهها در صدا و سیمای مرکز استان گیلان، بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش و نیز بیمارستان امینی شهرستان لنگرود اغاز خواهد شد.

 

Share