برگزاری نمایشگاه «یک قاچ کاریکاتور» در نگارخانه مارلیک رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان , نمایشگاه کاریکاتور «یک قاچ کاریکاتور» هفته آینده در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت دایر می شود. در این نمایشگاه ۲۱ اثر در اندازه ۶۰ در ۴۰ سانتی متر از آثار هنرمند جوان […]

ghachShowImage.aspxبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان , نمایشگاه کاریکاتور «یک قاچ کاریکاتور» هفته آینده در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت دایر می شود.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر در اندازه ۶۰ در ۴۰ سانتی متر از آثار هنرمند جوان گیلانی، هدیه صدیقی کسمائی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آثار خلق شده­ی خود به علاقمندان و هنرمندان و همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر مردم با این رشته­ ی هنری و تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات هنرمندان این رشته ذکر کرد.

بنابراین گزارش؛ هدیه صدیقی کسمایی، کارتونیست، متولد اول فروردین ۱۳۶۳ و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی می­باشد.

وی کاریکاتور حرفه ای را از سال ۸۶ با چاپ اثر در ماهنامه طنز و کاریکاتور تهران شروع نمود و از فعالیتهایش می­توان به مدیر هماهنگی سایت خبر کاریکاتور (www.cartoonmag.com)، مدیر روابط عمومی دو جشنواره بین المللی کاریکاتور مجله ی کارتون، عضو گروه بین المللی کارتون تلنگر، همکاری با ماهنامه طنز و کاریکاتور، هفته نامه اتفاقا خراسان شمالی، فصلنامه گفتار سبز و سایت خبری روز کارتون اشاره کرد.

کسمائی همچنین دارنده مقام دوم جشنواره کشوری صرفه جویی مصرف برق – مدیریت مصرف سوخت اصفهان در سال ۹۱ می باشد.

نمایشگاه «یک قاچ کاریکاتور» از ۱۴ الی ۱۹ دی ماه ۹۲ همه روزه صبح­ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷الی ۱۹ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برای بازدید عموم علاقمندان دایر می­باشد.

Share