برگزاری نمایشگاه آثار گرافیکی”سکوت” و نمایشگاه آثار چاپ باتیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت , به طور همزمان نمایشگاه آثار گرافیکی الناز دادخواه تهرانی با عنوان سکوت و نمایشگاه چاپ باتیک از آثار مریم عطار حمیدی در گالری خانه فرهنگ و هنر مورخ ۲۶ دی ماه لغایت ۲ بهمن برگزار می کند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت , به طور همزمان نمایشگاه آثار گرافیکی الناز دادخواه تهرانی با عنوان سکوت و نمایشگاه چاپ باتیک از آثار مریم عطار حمیدی 6565463در گالری خانه فرهنگ و هنر مورخ ۲۶ دی ماه لغایت ۲ بهمن برگزار می کند.

الناز دادخواه تهرانی دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک است.

این هنرمند برگزیده دوسالانه تصویرگری(تهران)، دارنده مقام دوم در رشته طراحی پوستر جشنواره امام هستی، و دارنده رتبه نخست در مسابقه طراحی پوستر(همدان ۹۲) است. وی همچنین در نمایشگاه گروهی نقاشی (تهران ۸۴) شرکت نموده است.

در این نمایشگاه ۱۰ اثر گرافیکی با موضوع سکوت در ابعاد ۷۷*۱۰۰ و ۷۷*۹۰ به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه چاپ باتیک حاصل تلاش ۱ ساله مریم عطار حمیدی است که در آن ۵۵ اثر در ابعاد مختلف ارائه شده است.آثاراین نمایشگاه به روش چاپ باتیک با تکنیکهای مخصوص به خود و با استفاده از قلم تیان و پارافین و موم داغ بر روی پارچه ابریشم انجام شده است.که همه رنگ های استفاده شده مخصوص پارچه SAM_0687ابریشم است.

مریم عطار حمیدی فارغ التحصیل رشته نقش و چاپ پارچه از دانشگاه هنر تهران است و تاکنون در ۴ نمایشگاه انفرادی و ۳ نمایشگاه گروهی شرکت نموده است.

شایان ذکر است، نمایشگاه آثار گرافیکی ” سکوت” و نمایشگاه آثار چاپ باتیک پنجشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۵ عصردر گالری خانه فرهنگ و هنر افتتاح خواهد شد و به مدت یک هفته پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

Share