برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین «بصیرت و ولایت»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از برگزاری چهارمین مسابقه آنلاین کتابخوانی با هدف بصیرت افزایی و ولایت پذیری قشر جوان در سامانه اینترنتیwww.booki.irخبرداد. جلال فردی مقدم کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از برگزاری چهارمین مسابقه آنلاین کتابخوانی با هدف بصیرت افزایی و ولایت پذیری قشر جوان در سامانه اینترنتیwww.booki.irخبرداد.

bookiجلال فردی مقدم کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین اضافه کرد: این مسابقه از روز دوشنبه۱۶دیماه آغاز و تا ۳۰ دیماه سال جاری ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس www.booki.irعلاوه بر استفاده ار ۸۰۰ عنوان کتاب و استفاده از خدمات مشاوره و نعامل با سایر کاربران، در مسابقات آنلاین این شبکه شرکت نمایند.

گفتنی است به برندگان این مسابقه فرهنگی جوایزی نیز به رسم یادبود از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا خواهد شد.

 

Share