نقد مهندس جعفرزاده نسبت به سفرهای استانی

جعفرزاده:برچسب رفتارهای پوپولیستی از پیشانی سفرهای استانی برداشته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:سفرهای استانی دولت ها می تواند پل ارتباطی خوبی بین ملت و مسئولان باشد اما در این بین شان مردم در سفرهای استانی نباید ملعبه تبلیغات دولت ها شود و از این جهت از دکتر روحانی می خواهیم برچسب رفتارهای پوپولیستی را که یادگار دولت احمدی نژاد است ، از پیشانی سفرهای استانی بر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضوکمیسیون تلفیق مجلس گفت:سفرهای استانی دولت ها می تواند پل ارتباطی خوبی بین ملت و مسئولان باشد اما در این بین شان مردم در سفرهای استانی نباید ملعبه تبلیغات دولت ها شود و از این جهت از دکتر روحانی می خواهیم برچسب رفتارهای پوپولیستی را که یادگار دولت احمدی نژاد است ، از پیشانی سفرهای استانی بر دارد.

 jafarzadeh1غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی,عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به انجام نخستین سفر استانی دولت یازدهم گفت: سفرهای استانی پل ارتباطی خوبی بین ملت و مردم است که در تمامی دولت ها کم و بیش مورد توجه قرار می گیرد اما متاسفانه اصل کار میدانی و کارشناسی در انجام این سفرها به شدت مغفول است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی درادامه این مطلب افزود:تقویت بنیه مردم سالاری دینی کار تبلیغی مناسبی است که در این سفرها می تواند آن را مد نظر قرار داد اما نباید این سفرها  به اهرم تبیلغاتی دولت ها بدل شود.

کشاندن مردم دنبال ماشین رییس جمهور هیچ دولتی را مردمی نکرده است

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: در این بین شان مردم در سفرهای استانی نباید ملعبه تبلیغات دولت ها شود و از این جهت از دکتر روحانی می خواهیم برچسب رفتارهای پوپولیستی را که یادگار دولت احمدی نژاد است ، از پیشانی سفرهای استانی بر دارد.

این نماینده مجلس با انتقاد از این که درسفرهای استانی دولت احمدی نژاد از مردم استفاده ابرازی می شد، گفت:هر دولتی هر آنچه برای مردم انجام می دهد جز وظایف خود بداند و تاریخ نشان داده است که با دواندن مردم دنبال ماشین خود و فیلم گرفتن از آن ها نمی توان یک دولت را در دل مردم جا کرد.

دولت احمدی نژاد موجی از مصوبات استانی اجرا نشده را برای دولت روحانی به ارث گذاشته است

وی حضور مستمر وزرا را در سفرهای استانی برای انجام و اجرایی شدن مصوبات ضروری توصیف و تصریح کرد: وزرا باید به صورت مستمر این سفرهای استانی را انجام دهند و خود رییس جمهور نیز باید با حضور در سفرهای استانی بر مسائلی که پیش از آن اجرا شده و یا اجرای آن کلید زده شده است را  مورد نظارت قرار دهد و احیانا موارد مورد اختلاف نیز حکمیت کند.

عضوکمیسیون تلفیق مجلس  با بیان این که دولت احمدی نژاد انباری از مصوبات اجرایی نشده را برای دولت یازدهم بر جا گذاشته است  گفت: در این دولت سفرهای استانی به گونه ای است که بارهای بر زمین مانده دولت های قبل در این سفرها برداشته شود ./مجلس نیوز

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share