برپایی کارگاه مثنوی خوانی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،سلسله کارگاه های مثنوی خوانی با حضور علی اصغر بیانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود. انجمن شعر و ادب رشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، سلسله نشست های مثنوی […]

bayati aspxبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،سلسله کارگاه های مثنوی خوانی با حضور علی اصغر بیانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود.

انجمن شعر و ادب رشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، سلسله نشست های مثنوی خوانی را با هدف بررسی شرح کاربردی و نظام کلامی و رمز گونه داستانهای مثنوی معنوی مولانا و کاربرد آن در هنر، فرهنگ و زندگی معاصر و با سخنرانی استاد علی اصغر بیانی، نوازنده و از اعضای گروه موسیقی فرهنگستان هنر برگزار می کند.

بنا بر این گزارش این کارگاه در اولین چهارشنبه هر ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن استاد رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت واقع در ابتدای خیابان سعدی تشکیل می شود و علاقمندان جهت ثبت نام، رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۱۲۳۱۱۲۸۷ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که کارگاه مذکور این ماه در روز چهارم دی ماه برگزار خواهد شد.

Share