اظهارات شاذ مديرعامل ملوان براي سالم سازي جو ورزشگاه:

برنامه ۹۰ تعطیل و بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مالک جدید باشگاه ملوان گفت: اگر امسال لیگ برتر پخش زنده نشود و برنامه ۹۰ تعطیل و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود جو ورزشگاه‌ها سالم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس محجوب امروز در نشستی با حضور مسئولان، پیشکسوتان، خبرنگاران و هواداران باشگاه ملوان اظهار کرد: من برای اصل اقتصاد در فوتبال هستم.

mahjoubوی با بیان اینکه تنها تجارت بنده در ایران در ملوان است، افزود: تجارت در ایران حاشیه‌های زیادی دارد و باید بازیکنان از درآمد و هواداران از جایگاه تیم اطمینان خاطر داشته باشند.

مالک باشگاه ملوان با اشاره به اینکه این باشگاه متعلق به کسی نیست، گفت: باشگاه ملوان متعلق به مردم انزلی است.

وی ادامه داد: ما اعتقادی به سلطان گفتن نداریم و محجوب نباید دور افتخار بزند بلکه باید نتایج ما دور افتخار ما شود.

محجوب با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم ۳.۵ میلیون هوادار در ایران داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی هر تیم هواداران هستند و من به طرفداران ملوان حق می‌دهم که حساسیت‌هایی نسبت به مالک جدید باشگاه داشته باشند.

وی درباره درودگر اظهار کرد: بنده در تماس با درودگر راه و ساختار متفاوت خود با مدیر قبلی را با او درمیان گذاشتم و اگر تصمیم با من باشد او مدیر عامل ملوان می‌شود.

مالک باشگاه ملوان انزلی اضافه کرد: اگر امروز بخواهم مدیرعاملی انتخاب کنم ۳ نفر مدنظر دارم که یکی از گزینه‌ها آقای درودگر است اما از ۵ نفر عضو هیئت مدیره ملوان نظر ۴ نفر به ناخدا غلامی است.

وی به آکادمی باشگاه ملوان اشاره کرد و گفت: چراغپور در تئوری توانایی‌هایی دارد که قصد داریم در قالب پیشبرد اهدافمان از آنها استفاده کنیم البته در زمینه آکادمی باشگاه ملوان قصد هیچ‌گونه تغییر و تحولی نداریم و می‌خواهیم ۳ مرکز شبانه‌روزی با نام مدرسه فوتبال در گیلان راه‌اندازی کنیم.

محجوب با اشاره به مسائل مالی باشگاه ملوان تصریح کرد: روز گذشته قراردادی با اسپانسر ملوان به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان منعقد شد و این تفکر اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در یک‌سال و نیم آینده باید باشگاه را مستقل اعلام کنیم، افزود: این کار باید صورت بگیرد تا اگر عاملی منجر به رفتن من از ملوان شد باشگاه مستقل بماند.

مالک باشگاه ملوان پرداخت هزینه‌های جاری باشگاه و قراردادهای بازیکنان ملوان را بخشی از اهداف دانست و یادآور شد: به هواداران قول می‌دهم در فصل آینده قرارداد برای هیچ فردی مشکلی در پرداخت نخواهیم داشت و هزینه‌های باشگاه را مستقل پرداخت می‌کنیم و درآمدهای جاری نیز صرف زیرساخت‌ها می‌شود.

وی درباره وضعیت سرمربی ملوان گفت: امروز با دراگان اسکوچیچ برای قرارداد فصل بعد جلسه‌ای داریم که با نظر ناخدا غلامی سرپرست ملوان بوده زیرا ما هنوز مدیرعاملی انتخاب نکرده‌ایم.

محجوب درباره مسائل فرهنگی و برنامه ۹۰ گفت: برنامه انتقادی ۹۰ اگر روی مسائل فرهنگی کار کند دیگر فحاشی وجود ندارد.

وی افزود: در مدتی که آمده‌ام ملوان در ۳ بازی ۳۰ میلیون تومان جریمه شده و هدف بنده این است که در عرصه فرهنگی تاثیرگذار باشم.

مالک باشگاه ملوان انزلی با اشاره به اینکه به مسائل فرهنگی اهمیت می‌دهم، اظهار کرد: قصد دارم با راه‌اندازی دانشگاه علمی‌کاربردی در زمینه ورزش درآمدش را وقف کنم.

وی تصریح کرد: اگر امسال لیگ برتر پخش زنده نشود و برنامه ۹۰ تعطیل و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود جو ورزشگاه‌ها سالم می‌شود./فارس

Share