جدال جدید عابدینی با مایلی کهن :

برادر متشرع !!! هویت خود را به چالش نکش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر عابدینی می گوید آنچه مایلی کهن در حرف هایش به آنها استناد داشته ، حرف های یک کلاهبردار است که به زندان افتاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  امیرعابدینی در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ به ابهاماتی که محمد مایلی کهن در گفت و گویی تفصیلی با تسنیم علیه مدیر داماش وارد کرده بود ، پاسخ داد.
abedinمایلی کهن در این گفت و گو درباره قرارداد ۶۵۰ میلیونی عابدینی با داماش و سهم ۲۵۰ هزار دلاری او از قرارداد جهانبخش سخن گفته بود. حرف هایی که عابدینی در پاسخ به آنها می گوید:«برادرم جناب آقای مایلی کهن می شود آنچه شما درباره قرارداد ۶۵۰ میلیون تومانی من گفتید دقیقا همان حرف هایی است که پیشتر یک کلاهبردار عنوان کرده بود. کلاهبرداری که الان زندان است. کاش به من زنگ می زدی و می آمدی اسناد مربوط به این ادعا ها را می دیدی. چیز پنهانی نیستند و این ها را سیستم قضایی کشور هم در اختیار دارد.من ۶۵۰ میلیون دریافت نداشتم. تازه ۶۰۰ میلیون تومان هم از حساب شخصی ام پرداخت کردم. این اسناد هم وجود دارد. شاید این پولی که من پرداخت کردم شما را به شک انداخته باشد.
من از آن آقای کلاهبردار ، ۴ چک ۱۵۰ میلیون تومانی در دستم دارم که می توانی بیایی و آنها را ببینی. بحث دعوای رشت و انزلی هم شما که اهلیت محلی دارید ، می دانید به ۴۸ سال قبل بر می گردد و در این ۷ سالی که من آنجا رفتم خلاصه نمی شود.
در مورد قرارداد جهانبخش و این ۲۱۰ هزار یورویی که می گویید هم البته این پول به حساب باشگاه واریز شده تا هزینه امور باشگاه شود. این اسناد اصلا مخفی و چیز پنهانی نیستند. می توانید بیایید و بررسی شان کنید.»

او در پایان می گوید:« برادر مایلی کهن ، شما که متشرع هستی برای عصبیت های خاص خود، هویت محترمت را در برابر چالش های بی حساب و کتاب قرار نده.»

البته عابدینی حاضر نشد درباره حرف های مایلی کهن درباره ارتباط دوستانه اش با فدراسیونی ها حرفی بزند.

Share