حضور استاندار گيلان در آسايشگاه معلولين و سالمندان رشت

باید از هر فرصتی برای سرکشی و عیادت از سالمندان بهره برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) در آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت حضور یافت و از افراد بستری در این آسایشگاه عیادت و دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) در آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت حضور یافت و از افراد بستری در این آسایشگاه عیادت و دلجویی کرد.

najafi-malol دکتر محمدعلی نجفی در این بازدید از بخش های مختلف آسایشگاه معلولین و سالمندان دیدن کرد و در گفتگو با مددجویان و بیماران بستری ، پرسنل و پرستاران این آسایشگاه از نزدیک در جریان انجام فعالیت های صورت گرفته و مشکلات آنان قرار گرفت .

استاندار گیلان در حاشیه این بازدیددر نشست بررسی مشکلات آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت با بیان اینکه از هر فرصتی باید برای سرکشی و عیادت از سالمندان و معلولین بهره برد ، گفت : همه ی کسانی که در آسایشگاه های سالمندان و معلولین بستری هستند از عزیزان ما و ملت ایران هستند و خواسته من از همه ی مردم به ویژه مسئولان این است که بازدید از این مکان ها را مختص به ایام تعطیل نکنند و ضمن این سرکشی ها از هر بهانه ای برای خدمت کردن، بهره ببرند .

نماینده عالی دولت افزود : بزرگی افراد در استانداری ،وزارت ،تصدی مناصب ومقامهای مختلف و داشتن ثروت زیاد نیست بلکه در توفیق خدمت به مردم وافراد نیازمند است .

وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، پرسنل آسایشگاه و خیران برای یاری رساندن به مددجویان و افراد نیازمند گفت: خدمت خالصانه فرشته گونه به این عزیزان قابل تقدیر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ما مردم بسیار خوبی داریم گفت : رسانه ها نقش مهمی در تشویق مردم برای رسیدگی بیشتر به آسایشگاه های خیریه دارند .

دکتر نجفی با اشاره به اینکه اگرچه معلولان در ظاهر از برخی توانمندی ها محرومند اما خداوند در بخش های دیگری ، عنایات ویژه به این عزیزان داشته است گفت: این معلولان و سالمندان بسیار صبور و هوشمند هستند و فائق آمدن آنان بر مشکلات برای همه ی ما سرمشق است .

گفتنی است : در این بازدید که مدیرعامل و هیئت مدیره آسایشگاه خیریه معلولین وسالمندان ،مدیرکل بهزیستی ورئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند استاندار گیلان ضمن اهدای کمک ۵۰ میلیون تومانی ،دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت این آسایشگاه صادر کرد.در آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت از ۵۵۰ کودک و نوجوان معلول و سالمندان زن و مرد نیازمند مراقبت می شود .

همچنین در پایان این بازدید استاندار دفتر آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت را امضاء کرد .najafi

Share