بازداشت زن و شوهر قاچاقچی توسط پلیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری زوج قاچاقچی را تشریح کرد. وی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط شخصی به نام علی در بخش کوچصفهان رشت، موضوع مورد رسیدگی گروه‌های عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی رشت ادامه داد: […]

dastgiriبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری زوج قاچاقچی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط شخصی به نام علی در بخش کوچصفهان رشت، موضوع مورد رسیدگی گروه‌های عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رشت ادامه داد: ماموران در بررسی‌های خود متوجه شدند شخص مذکور منزل مسکونی خود را به دوربین‌های مداربسته  تجهیز کرده و با روش خاصی اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی می‌کند.

به گفته وی، ماموران پس از اخذ مجوز ورود از دستگاه قضایی با ابتکار خاصی توانستند وارد منزل این شخص شده و در بازرسی از محل مذکور، ۶۴۲ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند.

شعبانی، کشف ۲ گرم تریاک با لفافه، یک‌کیلو و ۱۰۹ گرم مواد مخدر شیشه، دو دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را از دیگر اقدام‌های پلیس در بازرسی از منزل متهم مذکور ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در این بازرسی صاحب منزل به همراه همسرش که در امر فروش مواد مخدر نقش داشته دستگیر شدند و  متهمان به همراه اقلام کشف شده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی رشت با قدردانی از همکاری مردم این شهرستان از آنها خواست در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./فارس

Share