به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

بازداشت بازیگر ایرانی در دبی (+عکس)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دادگاهی در دوبی، روز چهارشنبه (۱۵ ژانویه-۲۵ دی)، فرزان اطهری بازیگر نه چندان مطرح سینمای ایران را به جرم حمل ۲۱ گرم کوکایین، به حبس ابد محکوم کرد. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرزان اطهری را در نزدیکی “هتل آرمنی” دوبی در حالی دستگیر کردند که او ۱۱ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دادگاهی در دوبی، روز چهارشنبه (۱۵ ژانویه-۲۵ دی)، فرزان اطهری بازیگر نه چندان مطرح سینمای ایران را به جرم حمل ۲۱ گرم کوکایین، به حبس ابد محکوم کرد.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرزان اطهری را در نزدیکی “هتل آرمنی” دوبی در حالی دستگیر کردند که او ۱۱ کیسه پلاستیکی حاوی کوکایین با “هدف فروش” همراه خود داشت.

327105_875

اطهری ۲۹ ساله، در دادگاه ادعا کرده که بسته‌های کوکایین را برای مصرف شخصی‌اش داشته و قصد فروش آن‌ها را نداشته است.

فرزان اطهری، به عنوان مدل در ۲۳ کشور جهان و با بیش از ۱۰۰ برند، همکاری داشته و از ۱۰ سال قبل در صنعت مُد و سرگرمی فعال بوده است. او هم‌چنین سابقه‌ بازی در فیلم‌هایی چون “چهل سالگی” ساخته‌ علی‌رضا رییسیان در کنار سینماگران مطرحی چون لیلا حاتمی، عزت‌الله انتظامی و محمدرضا فروتن را دارد.

1937267_628

 

وکیل متهم نیز پیش‌تر مدعی شده بود که فرایند طی شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این پرونده “غیرقانونی” بوده است چرا که به گفته‌ وی، از یک سو، خبرچینی که پلیس دوبی با استناد به اطلاعات او، علیه موکلش شهادت داده، اطلاعات دروغ در خصوص ماده‌ مخدری که توسط متهم حمل می‌شده، داده است و از سوی دیگر، دیگر زندانیان نیز فرزان اطهری را در زمان بازداشت موقت، گمراه و تهدید کرده‌اند.

1937266_474

 
در جریان دادگاه، یک افسر پلیس اماراتی شهادت داد که یک خبرچین به آن‌ها اطلاع داده که فرزان اطهری همراه خود مواد مخدر دارد و دنبال خریدار برای آن می‌گردد.

به گفته‌ این افسر پلیس مبارزه با مواد مخدر، متهم روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) در مقابل هتلی در منطقه‌ تاریخی “بِر دوبی” بازداشت شد و در جریان تحقیقات پذیرفت که قصد فروش کیسه‌های کوکایین همراه خود را داشته است.

دادگاه بدوی دوبی، علاوه بر محکومیت این مدل ایرانی به حبس ابد، وی را به جریمه‌ی سنگین ۵۰ هزار درهم امارات نیز محکوم کرده است و او بعد از پایان محکومیتش از این کشور اخراج خواهد شد.

Share