اهداء کمک هزینه جهیزیه به ۲۰ نفر از نوعروسان تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  و به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، بمناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول مراسم جشن با شکوهی با حضور نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تالش و جمعی از مسئولین شهرستانی در این نهاد برگزار شد. در این مراسم فرج زاده مدیر کمیته امداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  و به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، بمناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول مراسم جشن با شکوهی با حضور نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تالش و جمعی از مسئولین شهرساهداء هدیه ازدواج تالشتانی در این نهاد برگزار شد.

در این مراسم فرج زاده مدیر کمیته امداد تالش گزارشی از عملکرد این نهاد در خصوص ارائه خدمات به نوعروسان تحت حمایت را بیان کرد .

در ادامه نیز یکی از روحانیون تالش در خصوص شخصیت نافذ و زبان گویای رسول اکرم(ص) و همچنین وظایف زوجین برای ادامه زندگی مشترک مطالب مفصلی را ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم پس از مولودی خوانی در مدح و منقبت اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) ، به ۲۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تالش جمعا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه اهداء شد.

 

Share