فرماندار لاهیجان خبرداد :

امیرکبیر لاهیجان استعفای خود را پس گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار لاهیجان درباره استعفای شهردار لاهیجان گفت: رضا کحالی شهردار لاهیجان پس از رایزنی با شورای اسلامی این شهر استعفای خود را پس گرفت.

kaialiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار لاهیجان درباره استعفای شهردار لاهیجان گفت: رضا کحالی شهردار لاهیجان پس از رایزنی با شورای اسلامی این شهر استعفای خود را پس گرفت.

محمد علیزاده  با اشاره به استعفای رضا کحالی شهردار لاهیجان در پنجشنبه هفته گذشته اظهار کرد: پس از رایزنی با اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان موضوع استعفای کحالی منتفی شد و وی روز گذشته استعفای خود را پس گرفت و از صبح امروز فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

وی شهر لاهیجان را دارای قابلیت‌های بسیار دانست و گفت: تعامل و همکاری مسئولان در توسعه لاهیجان حائز اهمیت است.

فرماندار لاهیجان برخی اختلاف‌نظرها در شوراها را امری طبیعی ذکر کرد و یادآور شد: این اختلاف نظرها با تعامل و رایزنی‌های لازم برطرف می‌شود.

وی فضای فعلی جامعه لاهیجان را نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر دانست و تصریح کرد: امیدواریم در کنار تعامل و همدلی بیشتر شاهد توسعه بیشتر و روزافزون شهر گردشگری لاهیجان باشیم.

علیزاده در ادامه از برگزاری مراسم روز اربعین در لاهیجان خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با روز اربعین حسینی (ع) مراسم عزاداری این روز به صورت منسجم در میدان اصلی شهر لاهیجان برگزار می‌شود./فارس

Share