به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

افشین ناظمی سرمربی داماش اخراج میشود ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تاکنون مدیر عامل باشگاه صحبتی در این مورد هم با بنده نداشته است بنابراین من هم نظری در این خصوص ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا  سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص صحبتهای امیر عابدینی مبنی بر احتمال برکناری وی در روزهای آینده گفت: تاکنون چنین چیزی از سوی مدیر عامل باشگاهبه من اعلام نشده است
 306404_heroa
افشین ناظمی در مورد سخنان روز یکشنبه مدیرعامل داماش مبنی بر اینکه ظرف روزهای آینده سرمربی داماش تغییر خواهد کرد، اظهار داشت: تاکنون چنین چیزی از سوی مسئول اول باشگاه به من اعلام نشده و چنین موضوعی را من هم در رسانه ها خواندم ولی تا روزی که باشم تمرکزم روی کارم است.
وی افزود: کاری به سایر مسایل ندارم. اما تا روزی که نسبت به داماش تعهد دارم تمام تلاشم را برای نتیجه گرفتن تیمم انجام می دهم، همانگونه که تا کنون هم تمام توش و توانم را به همراه سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان روی همین مهم گذاشته ایم.
سرمربی داماش در پاسخ به اینکه چرا چنین مسایلی در رسانه ها مطرح شده در حالی که صحبتی با وی انجام نشده، گفت: ما همه اعضای یک خانواده ایم و بهتر این بود که این مسایل در داخل خانواده مطرح می شد، اما همانطور که گفتم من تمرکز و حواسم روی کار خودم است و تاکنون مدیر عامل باشگاه صحبتی در این مورد هم با بنده نداشته است بنابراین من هم نظری در این خصوص ندارم.
وی ادامه داد: امسال فصل سختی را پشت سر گذاشته ایم. مشکلات مختلف از جمله جدایی بازیکنان و مشکلات مالی روزهای سختی را برای ما رقم زده بود اما به خاط هواداران و دینی که به این شهر داشتم ، فارغ از مشکلات و حاشیه ها به همراه همکاران و بازیکنان تمام توان خود را برای موفقیت داماش گذاشته ایم.
ناظمی در خصوص اینکه مدیر عامل داماش مدعی شده که جدایی دارکو درازیچ سبب تضعیف داماش شده، تصریح کرد: دارکو از ابتدای فصل از ما جدا شده ولی ما در نیم فصل اول هفتم شدیم. برای نیم فصل دوم که چند بازیکن از ما جدا شدند اگر می گفتم این کار ما را سخت می کند به خاطر چنین روزهایی بود.
وی اضافه کرد: تصمیم گیری در خصوص سرمربی باشگاه حق مدیر عامل باشگاه است و بنده هم به عنوان سرمربی تابع تصمیم باشگاه هستم و تا روزی که باشم تلاشم را انجام می دهم.
سرمربی داماش در مورد شرایط تیمش گفت: تمرینات خود را طبق برنامه انجام می دهیم و برای مصاف با صبا آماده می شویم. بازیکنان به دلیل نتایج اخیر تحت فشار هستند و مهمترین مسئله ما شرایط روحیه ای تیم است که امیدوارم با کسب نتایج خوب حل شود.

وی در پایان یاد آور شد: هر سرمربی همانطور که روزی می آید روزی هم باید برود، حواسم به این مسئله نیست بلکه می خواهم تا زمانی که هستم تمام تلاشم را برای داماش انجام دهم.

گل/

Share