مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان

افتتاح ۲۳۵ مسکن مددجویان کمیته امداد/بیمه تکمیلی مددجویان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین علی‌محمدی در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: امسال تعداد یک‌هزار و ۵۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد همزمان با دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین علی‌محمدی  در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: امسال تعداد یک‌هزار و ۵۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد همزمان با دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

alimohamadiوی به تهیه یک‌هزار و ۵۰ جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد گیلان اشاره کرد و افزود: نوعروسان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به خانه بخت می‌روند.

علی‌محمدی از افتتاح ۲۳۵ مسکن مددجویی کمیته امداد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود افتتاح مسکن مددجویی به ۳۰۰ واحد افزایش پیدا کند.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، تهیه بسته‌های غذایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را از برنامه‌های این کمیته همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

*مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بیمه تکمیلی می‌شوند

وی با بیان اینکه تمام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گیلان بیمه تکمیلی می‌شوند، اظهار کرد: بیمه تکمیلی مددجویان انقلابی در استان است.

علی‌محمدی بر فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری بیشتر محرومان و مستضعفان از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تاکید کرد و گفت: راهکارهای نهضت خدمات‌رسانی به مردم باید تقویت شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان مددجویان را ولی‌نعمتان جامعه خواند و یادآور شد: تبیین نقش محرومان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی، فراهم‌سازی زمینه آشنایی بیشتر محرومان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و معرفی خدمات و دستاوردهای سه دهه تلاش در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی را از جمله ماموریت‌های کمیته مذکور دانست.

علی‌محمدی، تبیین مناسب رویکردهای دهه پیشرفت و عدالت و همچنین ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده انقلاب را از دیگر ماموریت‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد./فارش

Share