دکتر تامینی جزئیات دیدار با دکتر روحانی را مطرح کرد :

استان گیلان میزبان اولین سفر از سفر های استانی دکتر روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان به دیدار با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت : سفرهای استانی حسن روحانی با سفر به گیلان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی عصر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با اشاره به دیدار استاندار و نمایندگان استان با رئیس جمهور اظهار کرد: بسیاری از مشکلات گیلان در دیدار مذکور مطرح شد.

tamini

وی گیلان را دارای ظرفیت‌های بسیاری عنوان کرد و افزود: موضوع‌های چای و برنج و همچنین وضعیت کشاورزی و گردشگری استان در دیدار با رئیس جمهور بررسی شد.

تامینی تکمیل راه‌آهن رشت ـ قزوین را از خواسته‌های نمایندگان گیلان از رئیس جمهور خواند و بیان کرد: رئیس جمهور قول مساعد برای تکمیل راه‌آهن را داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا کریدور شمال جنوب را تکمیل می‌کند، تصریح کرد: راه‌‌اندازی کریدور مذکور در وضعیت استان‌های گیلان، مازندران و گلستان تاثیرگذار است.

وی تکمیل سایت نفتی سردار جنگل دریای خزر را از جمله خواسته‌ها از رئیس جمهور دانست و خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای پروژه مذکور در لایحه بودجه سال ۹۳ دیده نشده اما رئیس جمهور برای ساخت سایت نفتی سردار جنگل قول مساعد داد.

تامینی راه‌اندازی قطار شهری در رشت را از دیگر خواسته‌های نمایندگان گیلان از رئیس جمهور ذکر کرد و گفت: نمایندگان خواستار برطرف شدن مشکل زیست‌محیطی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود شدند و قرار شد اعتبارات لازم در این‌باره در نظر گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفرهای انتخاباتی حسن روحانی، اظهار کرد: روحانی در دیدار مذکور گفت طبق وعده‌ای که داده‌ام، نخستین سفر استانی خود را از گیلان آغاز می‌کنم.

وی در ادامه به وضعیت مخابرات گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مخابرات گیلان با ورود مدیرعامل جدید متحول شده است.

تامینی با بیان اینکه فعالیت‌های تخصصی بالایی در مخابرات گیلان انجام شده است، تصریح کرد: اقدام‌های مذکور نشان‌دهنده نگاه تخصصی مسئولان مخابرات به امور است.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share