استاندار گیلان: به مسئله آموزش نباید نگاه اقتصادی داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت :آموزش و پرورش از قوی ترین نهاد های فرهنگی است که زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم از این نهاد تأثیر گذار شکل می گیرد و همه باید به آن کمک کنیم . دکتر محمد علی نجفی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت :آموزش و پرورش از قوی ترین نهاد های فرهنگی است که زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم از این نهاد تأثیر گذار شکل می گیرد و همه باید به آن کمک کنیم .

najafiدکتر محمد علی نجفی بابیان اینکه افتخار من این است که به عنوان یک معلم درخدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده ام افزود : همه مسئولان استان باید دغدغه کار فرهنگی و توجه به مسائل آموزش و پرورش داشته باشند و برگزاری نشست های این شورا نیز در راستای این دغدغه مهم است .

وی با اشاره به طرح توزیع شیر در مدارس اظهار داشت : به سلامت و بهداشت مدارس توجه ویژه ای بشود .

نماینده عالی دولت در گیلان تأکید کرد : به مسائل آموزش نباید نگاه اقتصادی داشت چرا که همه امور این نهاد در راستای تعلیم و تربیت فرزندان ما است .

دکتر نجفی با بیان اینکه همه مسئولین باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را پیرامون انضباط مالی و صرفه جویی مد نظر قرار داده و از حداقل ها بیشترین بهره وری را داشته باشند گفت : هنر یک مدیر استانی این است که بتواند حداکثر جذب بودجه و منابع را از مرکز کشور داشته باشد و یکی از شاخص های ارزیابی مدیران استان این مسئله است .

وی ادامه داد : گیلان باید از بودجه های ملی بیشترین سهم را داشته باشد و نقش مدیران استان در این زمینه بسیار کلیدی است .

Share