ديدار استاندار گيلان با مسئولان يگان حفاظت هواپيمايي:

استاندار:آرامش و امنیت خاطر در پروازها حاکم شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : تدبیر بنیاگذارجمهوری اسلامی ایران مبنی برسپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه ، امنیت بی نظیری را به پروازهای کشورمان داده است .

najafi-hava به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی در دیدار فرمانده و مسئولان یگان حفاظت هواپیمایی گیلان که به مناسبت سالروز تشکیل این یگان برگزار شد گفت : با فرمان امام خمینی (ره) مبنی برسپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه احساس آرامش و امنیت خاطر برای مردم درپروازهای کشور حاکم شد .

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دلیل حاکم بودن ارزشها و آرمانهای دینی و اسلامی برنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور هستند گفت : با حضور نیروهای مؤمن ، انقلابی ، فداکار و ایثارگر در یگان حفاظت هواپیمایی کشورجمهوری اسلامی ایران امن ترین پروازهای کشور را دارد .

نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه سپاه همواره در عرصه های مختلف انقلاب از سرمایه های مادی و معنوی نظام به خوبی حفاظت و حراست کرده است گفت : این انجام وظیفه را می توانیم در دوران دفاع مقدس ، عرصه ی سازندگی و عمرانی ، علمی ، تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم به خوبی مشاهده کنیم .

استاندار گیلان همچنین از یگان حفاظت هواپیمایی خواست در کنار انجام وظایف امنیتی با ظرافت خاص همچنان نسبت به تکریم وجلب رضایت خاطر مسافران اقدام کنند .

سرهنگ جاوید فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان نیز در این نشست با ارائه ی گزارشی از فعالیت های این یگان گفت : نیروهای این یگان با دل و جان آماده ی انجام مأموریت های محوله برای امنیت بخشیدن به پروازها هستند .

وی توجه به ارزشهای اخلاقی و معنوی و توکل به خدا را از شاخصه های موفقیت این یگان عنوان کرد و گفت : استفاده از نیروهای مؤمن ، جوان ، ولایتمدار ، متعهد و آموزش دیده و احترام به مردم از شاخصه های موفقیت در امنیت پروازسپاه بوده است .

حجت الاسلام صدیقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی گیلان نیز جان برکف بودن رزمندگان کشورمان را از دلایل اصلی امنیت کنونی کشورمان عنوان کرد .

Share