حسین شریعتمداری در فومن:

اختصاص کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به فتنه‌گران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین شریعتمداری در اجتماع بزرگ مردم شهرستان فومن به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: نهم دی پیوستی به نام فتنه آمریکایی- اسرائیلی دارد.

shariat1698563به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین شریعتمداری  در اجتماع بزرگ مردم  شهرستان فومن به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: نهم دی پیوستی به نام فتنه آمریکایی- اسرائیلی دارد.

وی با بیان اینکه اسناد زیادی برای اثبات این نظر وجود دارد، افزود: باید عقبه فتنه را بررسی کنیم و باید دید چه کسانی تیر می‌انداختند، این قطعا کار دشواری نیست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به روایتی گفت: وقتی فتنه روی می‌آورد شبه و گرد و غبار ایجاد می‌کند و وقتی پشت می‌کند، شناخته می‌شود.

دلیل پرداختن ما به فتنه عبرت از گذشته‌ برای آینده است

شریعتمداری با اشاره به اینکه یکی از سران فتنه یک پیغامی با واسطه به ما دادند که چرا از فتنه سخن می‌گوئید، تصریح کرد: دلیل پرداختن ما به فتنه این نیست که فتنه‌گران کاره‌ای باشند بلکه درگیری بین ما و دشمن بوده و باید عرصه‌ها را بشناسیم، از گذشته‌ها برای آینده درس عبرت بگیریم نه اینکه آن‌ها جایگاهی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هرگاه دیدید جریانی برای چنگ‌اندازی به کانون قدرت عجله دارد و پله‌ها را یکی یکی طی نمی‌کند، اظهار کرد: نتیجه این روش و فرمول نشان می‌دهد که عمر این جریان کوتاه است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه انتخابات ۸۸ علت فتنه نبود، افزود: انتخابات بهانه فتنه بود و فتنه از سال‌ها قبل تدارک دیده شده بود، به قول جین شارپ تئورسین انقلاب‌های مخملی انتخابات ۸۸ علت فتنه نبود بلکه یک بهانه بود و برای این سخنان سند داریم.

رئیس بنیاد حمایت از دموکراسی گفت انقلاب رنگین سبز در ایران رقم می‌خورد

وی با بیان اینکه فتنه بر اساس یک فرمول عمل می‌کرد، گفت: رئیس بنیاد ملی حمایت از دموکراسی در ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ مصادف با ۲۱ خرداد ۸۸ درست یک روز بعد از انتخابات می‌گوید فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگین سبز رقم می‌خورد و ما بعد از انقلاب‌هایی که در اوکراین و صربستان داشتیم فردا نوبت ایران و شاید بعدها نوبت سوریه است.

شریعتمداری با اشاره به اسنادی اظهار کرد: در آوریل ۲۰۰۸ مصادف با اردیبهشت ۸۷  دشمن درست ۱۳ ماه قبل از انتخابات نشستی برگزار می‌کند و در آن نشست گفته می‌شود احتمال تقلب در ایران باید توسط یکی از شخصیت‌های برجسته نظام مطرح شود.

مدیر مسئول کیهان افزود: من نمی‌دانم آن مطلب به کسی رسیده بود یا اطرافیان آن شخص شرایط را آماده کردند که چنین اظهاراتی قبل از انتخابات در کشورمان بیان شود.

وی اضافه کرد: رابرت گالیزه عضو برجسته CIA می‌گوید دستور جامع برای ایجاد تردید در سلامت انتخابات از قبل به ما اعلام شده و باید آن‌چه در پیش است با انقلاب ۱۹۷۹ ایران مقایسه شود.

شریعتمداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری با آگاهی از این مسائل اعلام کردند که دشمن به دنبال ساختن کاریکاتور انقلاب است.

ماجرای کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به فتنه‌گران

مدیر مسئول کیهان با اشاره به سخنان پاور رابرت معاون وقت خزانه‌داری آمریکا تصریح کرد: رابرت درست ۳ یا ۴ روز بعد از ۹ دی گفت تقلب دروغ بوده و پروژه اصلی منزوی کردن رژیم دینی تهران بود، ۴۰۰ میلیون دلار بودجه محرمانه نیز برای حمایت از مخالفان نظام ایران اختصاص دادیم.

وی افزود: انتخابات بهانه‌ای بیش نبود، دشمن اصل نظام را نشانه گرفته بود و طرف مقابل ما در فتنه ۸۸ مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود.

شریعتمداری با اشاره به راهکارهای قانونی ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: سئوال ما از آقایان این است که چرا سراغ راهکار قانونی نیامدند.

برجسته‌ترین مصداق نرمش قهرمانانه، مدیریت مقام معظم رهبری در دوران فتنه بود

مدیر مسئول کیهان با تاکید بر اینکه ۹ دی ایستگاه آخر فتنه بود گفت: یکی از برجسته‌ترین مصادیق نرمش قهرمانانه مدیریت مقام معظم رهبری در دوران فتنه بود که حضرت آقا خیلی صبر کردند.

وی با تاکید بر اینکه نرمش به این معنی که حریف ماهیت خود را برملا کرد، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ و در روزی که به خیمه اباعبدالله (ع) و عزاداران حسینی هتک حرمت شد چرا برخی از  آقایان موضع نگرفتند، چون نمی‌توانستند و مامور بودند و در دست خودشان نبود.

شریعتمداری با بیان اینکه حزب‌الله صبر کرد و با مدیریت انقلابی حضرت آقا ماجرا به نقطه‌ای رسید که ۹ دی با حضور مردم خلق شد، تاکید کرد: ۹ دی پایان توطئه بسیار بزرگ بود.

سفر کارشناسان مراکز اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل به ایران در ۱۰ سال قبل از فتنه ۸۸

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه ۱۰ سال قبل از فتنه ۸۸ ده‌ها تن از کارشناسان برجسته مراکز اطلاعاتی و استراتژیک آمریکایی و صهیونیستی وارد ایران شدند اظهار کرد: آنها با کسانی که قرار بود نقش ایفا کنند جلسات زیادی را برگزار کردند و برخی را به هلند و برخی را به دبی فرستادند.

وی افزود: جان کین رئیس مرکز مطالعات دموکراسی انگلستان و کارشناس ارشد MI6 در پوشش آکادمیک پاییز ۷۸ وارد ایران شد، وی قبلا در سال ۷۴ نیز وارد ایران شده بود.

مدیر مسئول کیهان تصریح کرد: یورگن هابر ماس اردیبهشت ۸۱ برای ارزیابی پروژه گذار از دموکراسی با افرادی چون کدیور دیدار می‌کند بارها شاهد سفر کارشناسان و طراحان آمریکایی و صهیونیستی فتنه به ایران هستیم.

آمریکایی‌ها تصور نمی‌کردند ملت ایران در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کند

شریعتمداری با بیان اینکه تحریم‌های امروز از حماسه ۹ دی است گفت: وقتی فتنه را آغاز کردند آمریکایی‌ها مطمئن بودند که پیروز می‌شوند و دشمن با همه توانش وارد صحنه شده بود و چنین تصوری نداشتند ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کند.

وی مسئله فتنه و خسارت آن را تنها آتش‌سوزی چند سطل آشغال نداست و گفت: سران فتنه افکار برخی از مردم را فریب دادند و به این نتیجه رسیدند که می‌توانند در مقابل نظام بایستند.

تحریم‌ها انتقام از مردم است

مدیر مسئول کیهان تاکید کرد: در ۹ دی مردم حماسه آفریدند و بعد از آن تحریم‌ها انتقام از مردم است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین موضوع سیاست خارجی آمریکا جایگزینی برای جنبش سبز بوده و بیشترین تاکید آنها روی اقتصاد است، گفت: آنها می‌خواهند مردم را از طریق تحریم‌های اقتصادی خسته کنند و دوباره عده‌ای را فریب داده و به خیابان‌ها بیاورند، این مطالب در نشریه والستریت ژورنال در اسفند ۸۸ و چند ماه بعد از فتنه منتشر شده بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به حضور برخی از مدعیان اصلاحات در کنگره آمریکا و ترغیب آنها به تصویب قطعنامه علیه ایران گفت: فتنه دستاوردهای زیادی داشت، در حالی‌که دشمن به پیروزی اطمینان داشت تمام توان را به میدان آورد و سرانجام نتوانست به پیروزی برسد و شکست خورد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ بهائیت، منافقان و رژیم صهیونیستی و سایر گروه‌های منحرف و ضد انقلاب حضور داشتند، تمامی این گروه‌ها بر یک نقطه متمرکز شده بودند که آن مقابله با نظام بود.

آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با دشمن، از دستاورد‌های فتنه ۸۸ بود

وی با بیان اینکه همه به میدان آمدند و سوختند، اظهار کرد: نسل سوم و چهارم در مورد دشمن شنیده بود ولی دشمن را در صحنه ندیده بود و یکی از دستاوردهای فتنه این بود که نسل سوم و چهارم دشمن را به چشم دید.

برخی الگوی اعتدال را ابوموسی اشعری می‌دانند

مدیر مسئول کیهان با تاکید بر اینکه باید هوشیار بود و در برابر دشمن با بصیرت و بیداری ایستاد، گفت: عده‌ای اصرار دارند اعتدال ارائه شده توسط رئیس جمهور را تحریف کرده و الگوی آن را ابوموسی اشعری بدانند و هر کس همانند مالک اشتر عمل کند را تندرو بدانند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاور‌های فتنه احیاء شدن و بازخوانی فرمایشات امام(ره) به همراه مصادیق آن برای مردم و نسل اول و دوم انقلاب بود./تسنیم

Share