وزیر اطلاعات:

اتهامات سران فتنه باید در محکمه‌ای عادل رسیدگی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر اطلاعات گفت: چه سران فتنه و چه هر فرد دیگری که خلاف کرده باشد، باید در محکمه‌ای عادل به اتهاماتش رسیدگی شود.

alaviبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر اطلاعات گفت: چه سران فتنه و چه هر فرد دیگری که خلاف کرده باشد، باید در محکمه‌ای عادل به اتهاماتش رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت شهید ابراهیم انصاری – رایزن فرهنگی ایران در لبنان – با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی در سال ۸۸ نشان داد که مردم به دین و مقدساتشان پایبند هستند و از سنگرهای اعتقادی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ما نسبت به مقدسات خود حساس هستند و زمانی که می‌بینند حرمت مقدساتشان نادیده گرفته می‌شود، طبیعی است که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. این واکنش فراگیر مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸ نشان داد که آنها پایبند به دین و مقدساتشان هستند و از ارزش‌های معنوی خود پایداری می‌کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه “مردم به هیچ‌وجه از سنگرهای اعتقادی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند”، گفت: دشمن سعی می‌کند در هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کند که از جمله این فرصت‌ها که به زیان خودش تمام شد، شکستن حرمت عاشورا بود و مشاهده کرد که دود این حرمت‌شکنی‌ها به چشم خودش رفت.

علوی همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران تاکید کرد: چه سران فتنه و چه هر فرد دیگری که خلاف کرده باشد، باید در یک محکمه عادله‌ای به اتهاماتش رسیدگی شود و برابر با جرمی که مرتکب شده، مجازات شود./ایسنا

Share